Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kam suskilusi gelda, o kam – „rols roisai“

Naujausias Artūro Zuoko pasiūlymas – trumpinti motinystės atostogas. Taip „Sodra“, kuri įsipareigojusi mamoms ir antraisiais vaiko metais mokėti 85 procentus buvusio atlyginimo, sutaupytų.

Seimo sprendimas motinystės atostogas ištempti iki dvejų metų buvo sukėlęs daug diskusijų. Greta neabejotino gėrio, vis dėlto yra ir neigiamų aspektų – nemažai mamų jau po metų būtų linkusios grįžti į darbą, bet tai neapsimoka šeimos biudžetui. Samdyti auklę brangu, tad geriau tiesiog neiti į darbą.

Krizės sąlygomis visiems galima būtų ir pataupyti, bet visame šiame kontekste būtent toks A.Zuoko pasiūlymas dvelkia mažių mažiausiai cinizmu. Ir demagogija. Ypač toji dalis, kurioje jis siūlo daugiau pinigų investuoti į ikimokyklinio ugdymo sritį, kad būtų kur vaikus palikti.

Kai sutvarkysit tas įstaigas, tada ir trumpinkite atostogas, nes dabar vaikų tiesiog nėra kam ir kur palikti. Tiesa, A.Zuokas buvo sumąstęs, kaip darželius suremontuoti, bet įtarimų sukėlė itin didelis privatininko apetitas. O apskritai per tą laiką, kol A.Zuoko partija buvo valdžioje – taip pat ir prie Kirkilo – darželių-lopšelių fronte nieko nauja neįvyko.

Kita vertus, A.Zuokas gal ir nėra prieš prabangos apmokestinimą, bet yra kategoriškai prieš visus naujus mokesčius – taip pat ir nekilnojamojo turto. Gal nedaug iš jų tesurinksi, bet kartais ne tai svarbiausia. Jausmas taip pat svarbu. Solidarumo.

Šiandien gi prabangos atsisakoma labai sunkiai ir labai retai, o iš verslo nuolat girdimi grasinimai, esą jei verslininkai bus ujami, jie nekurs darbo vietų. Į sąvoką „ujami“ įeina ir didesni mokesčiai arba prašymai jų tiesiog neslėpti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos