2 iš 20 ryto avarijų Vilniuje – šeimyninis kuriozas: į medžius trenkėsi ir žmona, ir vyras

Remiantis Vilniaus apskrities policijos naujausiais duomenimis, penktadienio rytas sostinėje bei jos apylinkėse eismo dalyviams netapo apokaliptiniu. Tačiau neišvengta ir kuriozų.
Asociatyvi iliustracija
Asociatyvi iliustracija / 15min archyvo nuotraukų koliažas

Išvakarėse daugelis miesto ir ypač priemiesčių gatvių spėjo virsti čiuožyklomis: vairuotojai judėjo itin atsargiai ir skubėjo vieni kitus įspėti apie gresiančius pavojus – tiek per socialinius tinklus, tiek per pagalbinę eismo dalyvių programėlę „Waze“.

Tad dauguma vairuotojų tikriausiai iš vakaro buvo nusiteikę nebūtinų kelionių ryte išvengti, o jei tokio varianto nėra – keliauti ypač atsargiai. Eismo dalyvių susikaupimas davė rezultatą.

Vilniaus VPK Komunikacijos poskyryje 15min sužinojo, kad lapkričio 18-osios parą nuo 2 val. nakties iki 10 val. ryto pareigūnai sulaukė dvidešimties pranešimų apie avarijas. Visos jos fiksuotos kaip techninės, t. y. nė vienu atveju žmonės įvykiuose nenukentėjo.

„Automobiliai tiesiog nuslydo ir atsitrenkė į stulpus, kelio ženklus, medžius“, – standartines aplinkybes vardijo policijos atstovė.
Kiek nestandartinis nutikimas registruotas 8.20 val. Tapelių gyvenvietėje (Vilniaus r., Bezdonių sen.).

Skubios pagalbos numeriu 112 sulaukta, galima sakyti, šeimyninio pranešimo apie dvigubą eismo nelaimę.

123RF.com nuotr./Slidus kelias
123RF.com nuotr./Slidus kelias

Moteris ir vyras skirtingais automobiliai važiavo tuo pačiu keliuku ir staiga abu slydo. Ir „Nissan“, ir „Mitsubishi“ rėžėsi į medžius (skirtingus). Nei vairuotoja, nei vairuotojas rimčiau neužsigavo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis