„Tas Golfas skrido“, – prasitarė vienas įvykio vietoje buvęs vyriškis.
Išvakarėse skelbta, kad sostinės pakraštyje per kraupią avariją žuvo žmogus.
Sekmadienį aiškėja, kokį lemtingą manevrą pamėgino atlikti „Golfo“ vairuotojas – policijos atstovai viešina pirminius duomenis apie šio susidūrimo siužetą.
Jau išvakarėse Vilniaus apskrities policijoje buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal LR Baudžiamojo kodekso 281 str. 5 d. (dėl KET pažeidimo, lėmusio žmogaus žūtį).
Pirminėje bylos medžiagoje fiksuota, kad gegužės 27 d. apie 17 val. 27 min. Vilniuje, Minsko pl., automobilis „VW Golf“, vairuojamas vyro (gim. 1978 m.), atsitrenkė į važiuojantį krovininį automobilį DAF su puspriekabe, vairuojamą vyro (gim. 1982 m.).
Per eismo įvykį žuvo lengvojo automobilio vairuotojas.
VW rėžėsi į patį puspriekabės galą ir iš dalies po ja palindo (maždaug iki kėbulo vidurio).
„Iš pirmos eismo juostos įvažiavo į greitėjimo juostą“, – lemtingas vairuotojo manevras, atliktas prieš pat tragišką susidūrimą, įvardinamas Policijos departamento skelbiamoje įvykio suvestinėje.
Pagal susidūrimo padarinius buvo akivaizdu, kad tarp abiejų transporto priemonių buvo radikalus greičių skirtumas.
Sunkvežimis galėjo judėti greitėjimo zonoje vos 20 ar 40 km/val., tuo metu plente šioje vietoje leidžiamas 80 km/val. greitis, o jei šis ribojimas buvo viršytas – sustoti ar bent pristabdyti VW vairuotojui buvo dar mažiau šansų.
Tikslų greitį ir kitas avarijos aplinkybes policijai padės nustatyti susidūrimų fabulas analizuojantys ekspertai.