„Jų užduotis buvo įsitikinti, ar automobilio viduje nėra žmonių ir nustatyti automobilio valstybinį numerį, kad policijos pareigūnai galėtų surasti jo savininką“, – sakė 5-osios komandos viršininkas, narų vadovas Mindaugas Belickas.
Ant Kauno marių ledo dirbo vyresnieji ugniagesiai gelbėtojai ir narai Egidijus Kvedaras, Edvardas Čepulionis, Andrius Sinkevičius ir skyrininkas Darius Frejeris.
Pirmasis nėrė E.Kvedaras, vėliau jį pakeitė E.Čepulionis. Maždaug po pusantros valandos paieškų tamsoje ir šaltyje jie rado dugne ant stogo apvirtusį automobilį „Subaru“. Apžiūrėjus jį, paaiškėjo, kad jame žmonių nėra.
Automobilis gulėjo 12 m gylyje, 50 m nuo kranto. Vėliau policija išsiaiškino, jog automobilio vairuotojas spėjo iš jo iššokti jam pradėjus skęsti.
Tokį žmonių elgesį, kai šitaip pramogaujama ant ledo, M.Belickas vadina nusikalstamu neatsakingumu.
„Šis žmogus rizikavo ne tik savo, bet ir kitų gyvybėmis, taip pat mūsų ugniagesių gelbėtojų sveikata. Nors narai ir aprūpinti specialia įranga, kvėpavimo aparatais, kurie skirti darbui žiemą ir po ledu, rizika išlieka visada, nes naras lediniame vandenyje gali nesuprasti, kad sušalo ir prarasti sąmonę. Po ledu reikia dirbti kiek įmanoma trumpiau, tik kol bus atlikta užduotis. Ir vakar narai dirbo 11 laipsnių šaltyje, o vandens temperatūra tesiekė 2 laipsnius šilumos.“
Pasak M.Belicko, Kauno narams darbo pakanka.
„Būna, kad ir automobilis ar keturratis įlūžta, žvejai nuskęsta ir tenka jų po ledu ieškoti. Tačiau narai pasirengę viskam, nes svarbiausia mums – išgelbėti žmogaus gyvybę“, – sakė komandos viršininkas.