80-metis vairuotojas vyksta į kapines. Ilgai važiuoja rodydamas kairį posūkio signalą, tuomet rikiuojasi į pirmą eismo juostą ir kai jau atrodo manevrą beveik baigia, netikėtai suka į kairę, taip savo automobilį „užkišdamas“ paskui važiavusiam autobusui.
Senelis tvirtina, kad į kairę suko iš antros eismo juostos. Kaip Jūs kelyje vertinate solidaus amžiaus vairuotojus, klausia Šiaulių pareigūnai.
Atsakymų yra įvairių. Daugiausiai – nenuosaikių, raginančių atimti iš vyresnio amžiaus vairuotojų teises, uždėti įspėjamąjį ženklą ar priversti tikrintis žinias bei sveikatą daug dažniau.
„Grėsmę kelia ne tik sau, bet ir kitiems. „Regitra“ galėtų įvertinti, kuris senukas dar gali vairuoti, o kuriam saugiau keliauti autobusu“, – rašė vienas skaitytojas.
Kiti žmonės pasakojo tikrus prisiminimus su savo seneliais: „Pamenu, su seneliu važiavome. Sakiau žiedinėje sankryžoje reikės į kairę. Jis į kairę ir pasuko – prieš eismą. Laimei, nebuvo kitų automobilių.“
Senolius vadino potencialiais legaliais žudikais, siūlė priverstinai klijuoti lipdukus, kaip tai yra verčiami daryti jauni vairuotojai.
Dar kiti senolius vadino potencialiais legaliais žudikais, siūlė priverstinai klijuoti lipdukus, kaip tai yra verčiami daryti jauni vairuotojai. Šiam skaitytojui atsirado ir priešininkų, kurie priminė, jog ir pats greitai sulauks 65-erių. Ar atiduos vairuotojo pažymėjimą savanoriškai?
„Manau, atėjus tam tikram amžiui, tarkim 65-eriems metams, senyvo amžiaus vairuotojai būtinai turėtų tikrintis savo žinias. Turėtų praeiti gydytojų sudarytą komisija, kuri tikrintų jų budrumą ir sveikatą, ar žmogus gali vairuoti“, – rūpinosi vyras, kažkodėl tikintis, jog senatvė ateina nuo 65-erių.
Įvykiai iš tiesų kalba patys už save – laikotarpis, kuomet žmonės masiškai važiuoja lankyti artimųjų kapinių laikomas vienu pavojingiausių per visus metus. Avarijų, kuomet žmonės keliavo į kapines ar iš jų, jau šiemet užfiksuota ne viena.