„Baisi klaida“, – feisbuko grupėje „Reidas TV“ pareiškė vienas lankytojas, pabrėžęs visuomet įsitikinantis, ar pėsčiųjų perėjoje automobiliai tikrai jį praleidžia.
„Neginčijamas faktas – vairuotojas kaltas“, – tvirtina kitas komentatorius, pridūręs, kad ir pėsčiosios apdairumas galėjo padėti išvengti skaudžios nelaimės.
Tarp šimtų atgarsių virtualioje erdvėje pasigirdo ir raginimų kuo griežčiau bausti kaltininką, ir neetiškų seksistinių pastebėjimų, neva ši nelaimė susijusi su situacijos dalyvių lytimi, stereotipinėmis savybėmis.
Be jokių emocijų bei išankstinių vertinimų apie įvykį visuomenę penktadienį informuoja teisėsaugos atstovai. Lapkričio 21 d. apie 13.00 val. Kauno r., Garliavoje, Vytauto g., automobilis „Honda“, vairuojamas moters (gim. 1984 m.), pirminiais duomenimis, kliudė per pėsčiųjų perėją ėjusią pėsčiąją (gim. 1952 m.).
Kauno apskrities vyriausiasis policijos komisariatas penktadienį skelbia, kad dėl patirtų sužalojimų pėsčioji pristatyta į gydymo įstaigą.
Pareigūnai dėl eismo nelaimės jau ėmėsi ikiteisminio tyrimo, tačiau detalesnė informacija apie nukentėjusios patirtas traumas, sveikatos būklę kol kas neskelbiama.
Įtarimai kol kas niekam nepareikšti.
Lietuvos Respublikos baudžiamasis kodeksas (BK) tokio pobūdžio veikas reglamentuoja 281 straipsnyje „Kelių transporto eismo saugumo ar transporto priemonių eksploatavimo taisyklių pažeidimas“.
Tas, kas vairuodamas kelių transporto priemonę pažeidė kelių eismo saugumo ar transporto priemonės eksploatavimo taisykles, jeigu dėl to įvyko eismo įvykis, dėl kurio buvo nesunkiai sutrikdyta kito žmogaus sveikata, baudžiamas bauda arba areštu, arba laisvės atėmimu iki dvejų metų, reglamentuoja BK.
Jei nukentėjusiojo sveikatos sutrikdymas vertinamas kaip sunkus, griežtesnė ir numatoma atsakomybė – bauda, arba areštas, arba laisvės atėmimas iki 5 metų.