Avarija įvyko tuomet, kai greta važiavę vairuotojai, rikiuodamiesi tarp eismo juostų, nepastebėjo vienas kito ir susilietė šonais. Radikaliai priešingos transporto priemonių svorio kategorijos lėmė, kad sunkvežimis tiesiog netrukus sustojo, o lengvasis automobilis slydo ir sukosi.
14.00 val. didelė spūstis dar nesisklaidė, visas tunelis po Seimu buvo užkimštas. Esant galimybei, kitiems vairuotojams buvo patariama rinktis kitą kelią.
14.15 val. policijos pareigūnai leido avarijos dalyviams pasitraukti nuo judrios gatvės. Sunkvežimio važiuojamojoje dalyje nebeliko iškart, o prie vairo sėdęs lengvojo automobilio vairuotojas suprato, kad niekur nepajudės – po avarijos buvo visiškai užblokuotas vienas ratas.
Vidury Geležinio Vilko gatvės įstrigęs vairuotojas pasiskolino avarinį ženklą ir liko laukti techninės pagalbos.
Netrukus į įvykio vietą pabaigti forminti įvykio aplinkybių sugrįžo ir policininkas su sunkvežimio vairuotoju, kurį jis buvo palydėjęs pastatyti savo transporto priemonę ten, kur ji netrukdytų eismui.
Apie 14.30 val. automobilių eilės pradėjo judėti, spūstis – sklaidytis.
Kol apdaužytas „Opel Astra“ automobilis pagaliau buvo išgabentas, eismas vyko trimis iš keturių juostų.