Pagalbą jonaviečiai kvietėsi bendruoju pagalbos telefonu ir skambino du kartus. Tačiau jiems buvo pranešta, kad į avarijos vietą pareigūnai nevažiuos, nes nėra sužeistų žmonių.
Savo ruožtu Jonavos policijos komisariato atstovai teigia, jog pajėgos kontroliuojamos centralizuotai iš Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato.
Nors avarijos metu sužeistų žmonių nebuvo, tačiau smarkiai sumaitotas „Rover“ automobilis po eismo įvykio stovėjo sankryžoje sukant į Ruklą. Kelio viduryje stovintis automobilis trukdė kitoms transporto priemonėms.
Avarija įvyko netoli bendrovės „Achema“, sukant į Ruklą, kai šalutiniu keliu važiuojantis „Rover“ nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio automobilio „BMW“.
„Mes – pasimetę, ir nežinom, ką daryti. Niekada nesam pildę eismo įvykio deklaracijų. Sužeistų žmonių nėra, tik man šiek tiek skauda koją“, – kalbėjo Jonavoje gyvenantis automobilio „BMW“ vairuotojas.
Tuo tarpu senyvo amžiaus Ruklos gyventojas sakė nežinantis, kaip nuo kelio patraukti savo automobilį.
„Skambinau draudimo bendrovei, bet jie nevažiuoja“, – kalbėjo vyras.
Eismo įvykio vietoje sustojo pro šalį važiavę Karo policijos pareigūnai. Jie patarė, kad reiktų kviestis techninę pagalbą ir kaip gauti šios tarnybos telefono numerį, o avarijos liudininkai dar kartą apie įvykį pranešė bendruoju pagalbos telefonu. Ar bus atsiųstos pajėgos, bendruoju pagalbos telefonu atsiliepusi specialistė neinformavo.
Tiesa, maždaug tuo pat metu dar vienas eismo įvykis įvyko žiedinėje sankryžoje, važiuojat į Ukmergę – į žiedinę sankryžą buvo įvažiavęs automobilis, o avarijos vietoje dirbo ir policijos pareigūnai.
Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas: „Pirmumas yra tiems įvykiams, kurie kelia pavojų, kur yra sužeistų žmonių, taip pat tada, kai vairuotojai nesutaria dėl to, kuris yra kaltas. Pareigūnai vyksta visų pirma į tokius įvykius.
Gali būti, kad kaip tik tuo metu Jonavos rajone buvo kitų įvykių, o į juos reaguojama pagal keliamą pavojų visuomenei.
Policijos šūkis „Ginti. Saugoti. Padėti“, tačiau kai aiškus įvykis ir nėra nukentėjusių žmonių, raginame vairuotojus eismo įvykio deklaraciją užpildyti patiems, taip pat, surašius deklaraciją, reikia nuo kelio patraukti eismui trukdančias transporto priemones.
Po eismo įvykio reiktų pastatyti avarinį ženklą, užsivilkti liemenes. Jei vairuotojai neturi eismo įvykio deklaracijos, jie gali paprašytu kitų vairuotojų pagalbos, be to, eismo įvykio deklaracija, jo schema gali būti surašyta ant balto popieriaus lapo, o vėliau perkelta į deklaraciją.
Kauno mieste ir rajone šiuo metu statistika yra tokia: iš įvykusių 100 įvykių apie 80 vairuotojų deklaracijas užpildo patys, į likusius dvidešimt, kai yra sužeistų žmonių arba vairuotojai nesutaria dėl kaltės, važiuoja policijos pareigūnai.
Šiuo atveju visą tai vairuotojams turėjo būti paaiškinta telefonu“.