2021 10 27 /12:44

Po pažinties „Tinder“ moterys vilnietį įtikino investuoti į akcijas ir kriptovaliutas: vyras prarado 358 tūkst. eurų

Nesėkmingai investavęs į akcijas ir kriptovaliutas vyras kreipėsi į policiją. Vis dėlto istorija neįprasta – sukčiavimu vyras kaltina dvi moteris, kurios jį ir paskatino investuoti. Vyras su moterimis susipažino programėlėje „Tinder“.
Kriptovaliuta
Asociatyvi nuotr. / Clifford Photography nuotr./ Unsplash nuotr.

Policijos departamento duomenimis, antradienio rytą, 9 val. 36 min., Vilniaus apskrities VPK gautas vyro (gim. 1974 m.) pareiškimas apie galimą sukčiavimo atvejį.

Pranešėjas informavo, kad nuo šių metų birželio mėnesio investuodamas į kriptovaliutas ir akcijas prarado 358 039 eurus.

O istorija nėra įprasta – vilnietis tokią didelę pinigų sumą prarado susipažinęs su moterimis internetinėje pažinčių programėlėje „Tinder“.

Pirmiausia vyras susipažino su mergina, kuri užsiminė apie prekybą akcijomis. Vyras prisiregistravo į merginos rekomenduotą investavimo svetainę, pervedė 5 tūkstančius eurų ir pradėjo prekiauti.

Prekyba nebuvo sėkminga. Investuodamas vis daugiau vyras prarado 267 tūkst. eurų.

Panašiu laiku, birželio pradžioje vyras teigė susipažinęs su dar viena mergina. Ji prisistatė esanti iš Kinijos.

Vyras teigė, kad kelias savaites jiedu gražiai bendravo, o po kurio laiko mergina pasidalijo, jog prekiauja valiutų biržoje per „Metatrader 5“ platformą.

Mergina savaitę mokė vyrą, kaip reikia „teisingai“ prekiauti kriptovaliutomis, naudodama demo versiją.

Vėliau vyras užsiregistravo ir pats pradėjo prekiauti. Moteris vilniečiui patarinėdavo, kada ir kokią valiutą reikia pirkti ar parduoti. Pasakydavo ir kada reikia prekybą uždaryti.

Vis dėlto ir ši pažintis, net po kelių savaičių mokymų, vyrui nepasiteisino – prarado dar 91 099 eurus.

Pradėtas ikiteisminis tyrimas dėl sukčiavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis