Iš virtualaus patrulio – realūs kirčiai vogtų prekės ženklų mėgėjams

„Visai neseniai jūsų klausėme, kaip jūs manote, kiek turėtų kainuoti garsių prekių ženklų „Gucci“, „Prada“ ar „Louis Vuitton“ rankinė? O „Adidas“ marškinėliai? Ar „Nike“ avalynė? Atskleidėme viešą paslaptį, jog internete nesunkiai galima rasti minėtų prekių ženklų rankinių už 60 Eurų, o marškinėlių už 10 Eurų ar net pigiau“, – rašoma virtualaus policijos patrulio „Facebook“ paskyroje.
Bylos įkalčiai
Bylos įkalčiai / Policijos nuotr.

Teigiama, jog dar vakar nuotraukoje matomų daiktų su garsių prekių ženklų etiketėmis buvo siūloma įsigyti „Facebook“ platformoje už itin žemą kainą.

„Na, o šiandien jos jau Kauno apskrities VPK Kaišiadorių rajono PK komisariato patalpose, laukia išvykimo į ekspertizę“, – skelbia pareigūnai.

Virtualaus patrulio atstovai feisbuke pažymi, kad tai tik vienas iš daugelio atvejų, kuomet nuvykę pareigūnai patikrinti socialiniame tinkle skelbiamos informacijos, randa prekiautoją su šimtais drabužių ar avalynės klastočių.

Dėl įvykio pradėtas ikiteisminis tyrimas pagal Lietuvos Respublikos baudžiamojo kodekso 204 str. 2 d. (svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis