Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Išmokos už draustą telefoną negavusi vilnietė: „Kalta likau aš, o ne jį pačiupusi vagilė!“

Į svetimą telefoną nusitaikiusi romų tautybės moteris neišplėšė jo iš rankų, neišdaužė dėl jo stiklo ir nesulaužė spynos. Todėl tokia „švelni“ mobiliojo vagystė – ne draudiminis įvykis. Tai sužinojusi vilnietė Ingrida negalėjo patikėti savo ausimis, tačiau draudikai tikina, kad tai įprasta jų praktika – už kruopščiai nesaugotus, nors ir apdraustus daiktus pinigai neišmokami.
Ką galite pakeisti savo gyvenime?
Asociatyvinė iliustracija / Flickr.com

Į 15min.lt redakciją kreipėsi vilnietė Ingrida, kuri prisipažino, kad sutartį su draudimo kompanija pasirašė aklai, o perskaitė dokumentą tik nutikus bėdai.

Moteris vienoje degalinėje prie sostinės oro uosto atsiskaitė už prekes ir išėjo palikusį mobilųjį prie kasos. Aparatą pasisavino kita pirkėja.

Manau, kad tai yra legali žmonių apgavystė, – piktinosi ir mobiliojo, ir jo draudimo netekusi vilnietė.

Formaliai situacija paprasta: įvykis nedraudiminis, todėl išmoka dėl vagystės nepriklauso.

Tačiau vilnietei netelpa į galvą: jei už draudimą nuo vagystės sumokėta 20 eurų, vagystės faktas užfiksuotas net vaizdo kameromis, policija yra nustačiusi įtariamąją ir ilgapirštė romų tautybės moteris net stojo prieš teismą – kodėl draudimo kompanija nesutinka atlyginti žalos?

Pasirodo, reikia įdėmiai skaityti pasirašomos draudimo sutarties punktus: jei turto vagystė įvykdoma su plėšimo arba įsilaužimo požymiais, išmoka nukentėjusiajam priklauso.

Tuo tarpu tokiu atveju, kaip Ingridos, kuomet mobilusis buvo be priežiūros paliktas degalinėje prie kasos, joks smurtas panaudotas nebuvo ir spynų laužti ar stiklų daužti neprireikė. Jei būtų nutikę priešingai, draudikai be jokių diskusijų apmokėtų Ingridai už prarastą turtą.

„Kiek žinome, visos draudimo kompanijos taiko tokią praktiką“, – 15min.lt teigė Ingridos telefoną apdraudusios bendrovės „PZU Lietuva“ atstovė spaudai Jovita Aukštuolytė-Minderienė.

„Aš suprantu, kad yra tokie sutarties punktai, ir dabar kalta likau aš, kad jų neperskaičiau, o ne telefoną pavogusi čigonė. Bet manau, kad tai yra legali žmonių apgavystė“, – piktinosi ir mobiliojo, ir jo draudimo netekusi vilnietė.

Ji patarė kitiems klientams, kuriems mobiliųjų pardavėjai siūlo kartu įsigyti telefono draudimą, iš anksto pasidomėti visomis sutarties sąlygomis ir gerai pasvarstyti, ar apskritai verta už tokią paslaugą mokėti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos