Karšta naktis Plungėje: apsiriko manę, kad girdi fejerverkus

Plungėje penktadienio naktis buvo „karšta“: miestelėnai galvojo, kad kažkas šaudo fejerverkus. Tačiau iš tiesų žiro automobilių ir daugiabučių stiklai. Policijos pareigūnai vis dar skaičiuoja nuostolius, apgadinti mažiausiai septyni automobiliai.
Plungėje penktadienio naktį kažkas iš chuliganiškų paskatų gadino transporto priemones, pažiro ir dviejų butų langai.
Plungėje penktadienio naktį kažkas iš chuliganiškų paskatų gadino transporto priemones, pažiro ir dviejų butų langai. / Facebook grupės „Pranešk, kur policija Plungės rajone“ nuotr.

„Galvojau, kad kažkas 3 val. nakties fejerverkus šaudo. Pasirodo, automobilių langus daužė“, – pasakojo plungiškiai apie įvykius penktadienio naktį.

Paaiškėjo, kad žiro ne tik automobilių langai, bet ir butų.

Kaip praneša Klaipėdos apskrities VPK pareigūnai, penktadienio naktį fiksuotas ne vienas panašaus pobūdžio pranešimas iš Plungės. I.Končiaus gatvėje buvo išdaužti dviejų butų kambarių langai.

Facebook grupės „Pranešk, kur policija Plungės rajone“ nuotr./Plungėje penktadienio naktį apgadinti mažiausiai septyni automobiliai
Facebook grupės „Pranešk, kur policija Plungės rajone“ nuotr./Plungėje penktadienio naktį apgadinti mažiausiai septyni automobiliai

V. Mačernio g. ir A. Jucio g., apgadinti automobiliai „Fiat“, „Opel“, „Audi A4“, „Daewoo Kalos“, „Volvo XC60“, BMW ir „Volvo V70“.

Automobiliai buvo apibraižyti smailiu daiktu, padaryti įlenkimai, liudininkų teigimu, atrodė, tarsi būtų spirta. Nuo kelių nulaužti veidrodėliai, išdaužti langai.

Galimi įtariamieji nustatinėjami. Pradėtas tyrimas dėl viešosios tvarkos pažeidimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis