Naujus „Volkswagen“ mikroautobusus iš Vokietijos į Latviją vežęs vilkiko vairuotojas po įvykio sakė, kad sprogus padangai jam nepavyko suvaldyti daugiau nei 20 tonų sveriančios transporto priemonės.
Anot vairuotojo, sprogus padangai lūžo ir vairo traukė, buvo sugadinta stabdžių sistema, todėl buvo neįmanoma sustabdyti vilkiko.
Jei nebūtų buvę atitvaro – dabar turbūt nekalbėtume.
„Esu važinėjęs ir Rusijoje, ir Kazachstane. Padanga yra sprogusi ne kartą, bet visada pavykdavo išvengti didesnių nuostolių ir suvaldyti vilkiką. Dabar po sprogimo lūžo ir vairo traukė, todėl nebegalėjau pasukti vairo. Stabdžiai irgi nebeveikė, todėl sustojau tik atitvaro pagalba. Visa laimė, kad čia buvo atitvaras ir aš į jį atsitrenkiau. Tuo metu, kai sprogo padanga, iš priekio važiavo kitas vilkikas. Jei nebūtų buvę atitvaro – dabar turbūt nekalbėtume. Atitvarus kelininkai tikrai ne be reikalo įrenginėja“, – kalbėjo vairuotojas.
Vos už 100 metrų nuo avarijos vietos atitvarai baigiasi ir eismo juostų vėl neskiria jokios metalinės konstrukcijos.
Per avariją vilkikas buvo gerokai apdaužytas. Atitvaras apgadintas maždaug dvidešimties metrų atkarpoje. Incidento metu nukentėjo ir krovinys. Naujam „Volkswagen Multivan“ nubrauktas bamperis ir lengvojo lydinio ratlankis.
Po avarijos eismas sustabdytas nebuvo, mat vilkikas užtvėrė tik pusę eismo juostos. Avarijos kaltininkas ir apgadinto turto savininkai VĮ „Panevėžio regiono keliai“ užpildė eismo įvykio deklaraciją, tad nuostolius padengs draudimas. Vilkikas ir krovinys drausti Kasko draudimu.