„Atsiliepusiai moteriai aiškinau, kad tuoj įvyks kažkas baisaus. Kad priešais matau važiuojantį girtą arba narkotinių medžiagų pavartojusį asmenį, tad mane kuo greičiau reikia sujungti su Kauno kelių policija. Ji atsisakė tai padaryti. Tuomet paprašiau jų telefono numerio. Tačiau kaip paaiškėjo vėliau, jis buvo neteisingas. Kol bandžiau iškviesti pagalbą, įvyko avarija. Po kelią besiblaškęs „Mercedes-Benz“ užkilo ant kalniuko ir kaktomuša nestabdęs rėžėsi į priešpriešais atvažiuojantį vilkiką“, – emocijomis dalijosi nelaimę dar prieš jai įvykstant nujautęs Donatas.
Atsiliepusiai moteriai aiškinau, kad tuoj įvyks kažkas baisaus.
Kartu su draugu lengvojo automobilio vairuotojui vyras dar bandė suteikti pirmąją būtinąją pagalbą, tačiau viskas buvo veltui.
„Alkoholio kvapo nesijautė, tad, galima spėti, kad jis buvo kažko kito pavartojęs. Pikčiausia čia yra tai, kaip dirba, o tiksliau, nedirba, 112. Juk mes, visi mokesčių mokėtojai, mokam mokesčius, o reikiamu metu negaunam pagalbos. Aš tą moterį iš darbo atleisčiau. Gieda savo gulbės giesmę. Pildo tą bereikšmę anketą. Sėdėdama Vilniuje ji juk nenutuokia, net kur tas Lapių kelias yra. Viskas nufilmuota įraše. Ši sistema visiškai klaidinga. Tikra nesąmonė“, – piktinosi Donatas.
Aš jai sakau, galit jau nebe policiją, o greitąją ir ugniagesius kviesti. Po laiko.
Paklaustas, ar nelaimės būtų buvę galima išvengti, jei 112 būtų sujungę su kelių policija laiku, vyras atsakė, jog vargu.
„Nors gal pareigūnai ir galėjo jį sustabdyti. Ties Domeikava. Būtų gal užtvėrę kelią. Paskui tą asmenį važiavome gal 7 minutes. Laiko kiek buvo“, – teigė kaunietis.
Bendrasis pagalbos centras pateikti komentarą po darbo valandų atsisakė.
Kauno apskrities VPK Kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas patikino, jog viskas tuo metu priklauso nuo policijos pajėgų – kur jos išsidėsčiusios.
„Ar buvo įmanoma užkirsti kelią nelaimei, galima nuspręsti iš to, per kiek laiko į įvykio vietą atvyko iškviesta policija. Jei per kelias minutes, tai reiškia, jog artimiausias patrulis buvo šalia. Dažniausiai tai – atsitiktinumas. Svarbu ir tai, ar įtariamą girtą asmenį reikėtų vytis ar pasitikti jį priešais. Vejantis gaištama nemažai laiko“, – paaiškino D.Česnauskas.
Pasak jo, per savaitę tokių pranešimų apie įtariamus girtus vairuotojus pasitaiko po du ar tris. Kelių policijos valdybos viršininkas sutiko atskleisti keletą Lapių kelyje įvykusios avarijos detalių.
Per metus Kauno apskrityje prie vairo sušlubavus sveikatai miršta bent po vieną asmenį.
„Daryti prielaidą, kad žuvusysis „Mercedes-Benz“ vairuotojas buvo neblaivus, gal ir galima. Tačiau tvirtinti to, kol negavome tyrimų rezultatų, – ne.
Gal žmogui pasidarė bloga. Per metus Kauno apskrityje prie vairo sušlubavus sveikatai miršta bent po vieną asmenį. Šiemet tokio nutikimo dar nebuvome užfiksavę. Svarbu šioje istorijoje yra tai, kad vairuotojas nebuvo prisisegęs saugos diržo. Abiejų į avariją pakliuvusių automobilių greitis nebuvo didelis. „Mercedes-Benz“ automobilio variklis – didelis, mašinos kapotas – ilgas, tad skaudžių pasekmių buvo galima išvengti vien tik prisisegus diržą“, – teigė D.Česnauskas.
15min.lt primena, kad nelaimė Kauno rajone, Lapių kelyje, įvyko pirmadienį, kiek prieš 15 valandą. Išvažiavęs į priešpriešą kelio juostą, lengvasis automobilis „Mercedes-Benz“ kaktomuša rėžėsi į Lapių sąvartyno link vykusį vilkiką. „Mercedes-Benz“ vairuotojas žuvo vietoje.
Dėkojame Donatui už informaciją ir vaizdo įrašą