Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Lietuvis kapitonas apie gaisrą „Lisco Gloria“ kelte: Baltijos jūroje pagalba organizuojama operatyviai (nuotraukos, video)

Kelionė iš Vokietijos miesto Kylio į Lietuvą plaukusiu keltu žmonėms tapo tikru išbandymu – kilus didžiuliam gaisrui žmonės buvo evakuoti. Naujienų portalo 15min.lt kalbinamas specialistas teigė, kad lietuviams pasisekė, nes vokiečių gelbėjimo tarnybos yra itin profesionalios.
Degantis keltas
Degantis keltas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kaip jau skelbė 15min.lt, keltu „Lisco Gloria“, kuriame šeštadienį netrukus po vidurnakčio kilo gaisras, plaukė 249 žmonės, daugiausia Baltijos šalių ir Rusijos piliečiai. Visi žmonės iš šio kelto buvo sėkmingai evakuoti, šeši jų nesunkiai sužeisti.

Vokietijos jūrų gelbėjimo tarnybos centrinės vadavietės Kukshafene atstovė Ulrike Windhoevel po šios nelaimės sakė, kad žmonėms labai pasisekė, jog visa tai įvyko svarbiame laivybos kelyje, ir būtent dėl to juos greitai išgelbėjo kiti laivai.

Baltijos jūra – tai ne vandenynas, kur kilus nelaimei laivus pasiekti labai sudėtinga.Tam pritaria ir mūsų laivybos specialistai. Naujienų portalo 15min.lt kalbinamas klaipėdietis jūrų kapitonas Juozas Liepuonius sakė: „Vokiečių, danų, ypač airių, gelbėjimo tarnybos yra itin profesionalios.“

Tiesa, jis teigia, kad galbūt pernelyg drastiški pareiškimai, jog keleiviams pasisekė, nes gelbėjimo operacija jūroje bet kokiu atveju turėjo vykti gana sklandžiai. „Baltijos jūra – tai ne vandenynas, kur kilus nelaimei laivus pasiekti labai sudėtinga. Čia praktiškai visose vietose keltai yra pasiekiami ir pagalba tikrai operatyviai organizuojama“, – sakė specialistas.

Teroro akto versiją atmetė

J.Liepuonius sakė pažįstantis šio laivo įgulą, kuri, anot jo, yra itin kvalifikuota, todėl kilus nelaimei reagavo operatyviai.

Nemažai prie JAV, Kanados krantų plaukiojęs kapitonas galimą teroro akto versiją iš karto atmetė.

„Mano nuomone, greičiausiai buvo gabentas koks nors degus krovinys, neleistinos medžiagos, kurios galėjo būti nedeklaruotos. Gali būti, kad kelte buvo transporto priemonė su netvarkinga elektros instaliacija. Bet kuriuo atveju tai tik mano svarstymai“, – naujienų protalui 15min.lt sakė kapitonas.

Gaisrai, anot kapitono, laivuose ne tokie jau ir reti. Jis prisiminė atvejį, kai prie Lietuvos krantų sudegė žvejybos laivas su visa įgula. Tuomet paaiškėjo, kad ugnis įsiplieskė nuo ne vietoje numesto tepaluoto audinio.

Kaip jau skelbė 15min.lt, dalis žmonių nepanoro namo grįžti keltu ir sekmadienį bus parskraidinti lėktuvu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos