Lietuvos kriminalinė policija dirba holivudiškai: vaizdo klipe šmėžuoja ir H.Daktaras

2001 m. spalio 1 d. įkurtas Lietuvos kriminalinės policijos biuras šiemet mini savo 20 metų sukaktį. Sukurtas ir feisbuke viešinamas specialus sukakčiai skirtas vaizdo klipas.

Lietuvos kriminalinės policijos biuras, dvi dešimtis metų kaupęs patirtį, kūręs tradicijas, ieškojęs optimalių veiklos sprendimų, diegęs naujoves ir vienijęs šalies kriminalistus, šiandien yra viena stipriausių Lietuvos policijos bendruomenės dalių.

„Šiandien esame stiprūs, modernūs ir lankstūs, mokame tinkamai reaguoti į kiekvieną iššūkį. Gebame analizuoti ir numatyti, gebame greitai ir efektyviai tirti, gebame pripažinti ir matyti savo klaidas bei ieškoti būdų kylančioms problemoms spręsti. Modernumas, diegiamos naujovės ir novatoriškas požiūris į kriminalinės policijos darbą buvo, yra ir bus mūsų išskirtinumas. Mūsų sėkmės garantas – komandinis darbas. Komandos žmonių, kurie savo kompetencijomis ir gebėjimais papildo vienas kitą, o visi kartu, vedami vieno bendro tikslo, sukuria ryžtingą instituciją, galinčią įveikti pačius rimčiausius ir netikėčiausius iššūkius. Taip, turime sričių, kuriose privalome tobulėti, todėl sustoti vietoje negalime. Neabejoju, kad einame teisingu keliu. Esame tokie, kokius patys save kuriame“ – sako Lietuvos kriminalinės policijos biuro viršininkas Rolandas Kiškis.

Specialus sukakčiai skirtas vaizdo klipas viešinamas policijos „Facebook“ paskyroje.

„Nuo žodžio PRADEDAM iki SULAIKYTAS praeina maždaug 10 min.
Paklausite, apie ką mes čia? Apie tai, kiek laiko ir pastangų turi įdėti, norint išsiaiškinti tiesą.

Tai – ne holivudinis filmas ir ne ištrauka iš populiaraus kriminalinio serialo. Tai – realus mūsų darbas, kurį vainikuoja tos finalinės 10 minučių.

Mes tam pasiruošę. Nes dėl to gyvenam“, – rašoma feisbuke.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis