Kaip pranešė KJP Jūrų gelbėjimo koordinavimo centro darbuotojai, birželio 19 d., 20.33 val., iš Bendrojo pagalbos centro gautas pranešimas, kad netoli Palangos tilto aplinkiniai mato motorinę valtį, kurioje 2 asmenys negali užvesti variklio ir pasiekti kranto.
Reaguojant į pranešimą buvo pasitelktas tuo metu netoliese jūroje buvęs laivas-vilkikas „Tak-5“ bei iš kranto pusės Valstybės sienos apsaugos tarnybos patrulis, kurie apieškoję nurodytus paieškos plotus nieko neaptiko.
21.44 val. valties paieškai jūroje pakilo Nemirsetos gelbėjimo poste budintis Karinių oro pajėgų paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnis, kuris 21.55 val. pranešė, kad apie 4 km nuo Palangos tilto link Šventosios ir apie 70 metrų nuo kranto mato žalios spalvos motorinę valtį su 2 asmenimis, bandančiais užvesti valties variklį. Sraigtasparnio įgula pamatė, jog galiausiai valtis pajudėjo kranto link.
KJP Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrui susisiekus su valties savininku, jis patvirtino, kad jam priklausanti valtis su visa išplaukusia įgula sėkmingai grįžo į krantą.
Nepaisant to Karinių oro pajėgų paieškos ir gelbėjimo sraigtasparnis tą vakarą virš jūros praskrido dar kelis kartus. 22.30 val., jūroje neišvydusi nieko įtartino, sraigtasparnio įgula nusileido Nemirsetos gelbėjimo poste ir paieškos bei gelbėjimo operacija buvo oficialiai baigta.
Pernai išgelbėti 8 asmenys
Nuo 2009 metų vadovaujantis LR Saugios laivybos įstatymu Žmonių paieškos ir gelbėjimo darbus paieškos ir gelbėjimo rajone organizuoja, koordinuoja ir jiems vadovauja Lietuvos kariuomenė per Lietuvos kariuomenės KJP Jūrų gelbėjimo koordinavimo centrą.
Žmonių paieškos ir gelbėjimo darbus paieškos ir gelbėjimo rajone, išskyrus jūrų uostų akvatorijas ir Kuršių marias, vykdo Lietuvos kariuomenė pasitelkdama Karinių jūrų pajėgų laivus, Karinių oro pajėgų sraigtasparnius, ir kitus Valstybiniame žmonių paieškos ir gelbėjimo jūroje plane numatytus resursus.
2014 metais KJP Jūrų gelbėjimo koordinavimo centras gavo 62 įvairius pranešimus apie su paieškos ir gelbėjimo operacijomis ir taršos incidentais susijusius įvykius. 19 iš šių pranešimų buvo susiję su žmonių paieškos ir gelbėjimo operacijomis, 3 – su vandens tarša, 20 pranešimų buvo susiję su įvairios kitos pagalbos suteikimu laivų įguloms ir keleiviams, laivų gedimais ir gaisrais juose, bei kita pagalba jūroje ir Kuršių mariose.
Reaguojant į gautus pranešimus 2014 metais buvo išgelbėti 8 asmenys.