Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Muitininkai pastebi − padaugėjo klastočių iš Ukrainos

Praėjusią savaitę Vilniaus teritorinės muitinės pareigūnai, tikrindami pašto siuntas, net šešiose jų aptiko prekių, kurios pagamintos, kaip įtariama, pažeidžiant intelektinės nuosavybės teises.
Klastotės
Klastotės / Muitinės departamento nuotr.

Pašto siuntose iš Ukrainos muitinės pareigūnai aptiko daugiau kaip pusšimtį įvairių drabužių, pažymėtų „Adidas“, „Burberry“, „Dolce&Gabbana“, „Louis Vuitton“ ir kitų garsių firmų vardais. Visos prekės sulaikytos įtarus, kad jos pagamintos pažeidžiant intelektinės nuosavybės teises.

Muitinės pareigūnai pastebi, kad pastaruoju metu padaugėjo sulaikomų siuntų su intelektinės nuosavybės teises pažeidžiančiomis prekėmis iš Ukrainos. Daugiausiai siuntų sulaikoma iš Odesos, Donecko, Charkovo miestų. Siuntos adresuotos skirtingiems gavėjams − daugiausiai iš Vilniaus ir Klaipėdos. Muitininkai įtaria, kad klastotes iš Ukrainos mėginam siųstis tikint, kad siuntos iš Ukrainos nebus taip atidžiai tikrinamos, kaip iš Kinijos ar Indijos.

Per 5 šių metų mėn. Vilniaus TM jau sulaikė beveik 6 tūkst. prekių, kurios pagamintos, kaip įtariama, pažeidžiant intelektinės nuosavybės teises.

Muitinė yra viena institucijų, kuri aktyviai kovoja su prekių ženklų klastotėmis, taip saugodama intelektinę nuosavybę. Intelektinės nuosavybės apsaugos srityje muitinė glaudžiai bendradarbiauja su akredituotais garsių prekių ženklų gamintojų atstovais Lietuvoje, kurie padeda jai įvertinti tiriamą sulaikytą prekę. Plačiau apie muitinės vykdomą intelektinės nuosavybės apsaugos kontrolę galite paskaityti Lietuvos muitinės svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos