Muitininkai sulaikė „Gucci“ klastočių siuntą

Birželio 14-ąją Kauno teritorinės muitinės Oro uosto posto pareigūnai, patikrinę siuntą iš Turkijos, aptiko prekes, kurios, kaip įtariama, pagamintos pažeidžiant intelektinės nuosavybės teises. Sulaikyta 17 vnt. drabužių, pažymėtų „Gucci“ prekės ženklu, teigiama išplatintame pranešime.
Sulaikyta „Gucci“ siunta
Sulaikyta „Gucci“ siunta / Kauno teritorinės muitinės nuotr.

Anot pareigūnų, patikrinus siuntą abejonių sukėlė drabužių kokybė ir siuntos – 15 vnt. sportinių kostiumų ir 2 moteriškų palaidinių – vertė, pagal muitininkams pateiktus dokumentus – 40 eurų. Taigi, vidutiniškai vienas sportinis kostiumas tekainavo per 2 eurus.

Kauno teritorinės muitinės nuotr./Sulaikyta „Gucci“ siunta
Kauno teritorinės muitinės nuotr./Sulaikyta „Gucci“ siunta
Kauno teritorinės muitinės nuotr./Sulaikyta „Gucci“ siunta
Kauno teritorinės muitinės nuotr./Sulaikyta „Gucci“ siunta
Kauno teritorinės muitinės nuotr./Sulaikyta „Gucci“ siunta
Kauno teritorinės muitinės nuotr./Sulaikyta „Gucci“ siunta

Daugiausia klastotų daiktų aptinkama smulkiose pašto siuntose, kai internetu, dažniausiai iš Kinijos užsakytuose siuntiniuose, į Lietuvą siunčiami garsiais ženklais pažymėti drabužiai, sporto avalynė, mobilieji telefonai ir jų priedai, vaikiški žaislai, rankinės, piniginės, kvepalai ar kosmetika.

Galimų klastočių siunta šiuo metu sulaikyta. Laukiama oficialaus gamintojo „Gucci“ patvirtinimo dėl sulaikytų prekių originalumo.

Muitinės pareigūnai įspėja, kad gaminiai, pagaminti pažeidžiant intelektinės nuosavybės teises, daro žalą ne tik šių teisių savininkams, bet ir valstybės biudžetui, sąžiningam verslui ir vartotojui, o dėl neaiškios sudėties gali pakenkti vartotojo sveikatai.

Daugiau informacijos apie intelektinės nuosavybės apsaugą ir kontrolę rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis