Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

​Muitininkams sulaikius šešis kelioninius krepšius klastočių, atlikta krata Gariūnų turgavietėje

Muitinės pareigūnai dar šių metų rugsėjį Vilniaus oro uoste dėl kontrabandos ir intelektinės nuosavybės teisių pažeidimo sulaikė didelę drabužių ir avalynės siuntą iš Kinijos. Tęsdami tyrimą, Muitinės kriminalinės tarnybos (MKT) pareigūnai tokių pat plataus vartojimo prekių aptiko ir siuntos gabentojams priklausančioje prekyvietėje, esančioje Gariūnų turgavietėje.
Klastočių siunta
Prekė iš klastočių siuntos / MKT nuotr.

Muitinės pareigūnai dar rugsėjo 8-osios vakarą, Vilniaus oro uoste patikrinę iš Kinijos į Lietuvą grįžusių sutuoktinių, A.J. ir S.J. bagažą, aptiko šešias dideles kelionines rankines, pilnas nedeklaruotų plataus vartojimo prekių.

Tai buvo striukės, moteriški kostiumėliai, rankinės, diržai, moteriška ir sporto avalynė, skėčiai, šalikai, telefonų dėklai, iš viso – per 86 pavadinimų prekės. Dauguma jų pažymėtos garsiais pasaulyje prekių ženklais – „Givenchy“, „Louis Vuitton“, „Prada“, „Armani“ ir t.t.

Prekių ženklų atstovams Lietuvoje nustačius, jog dauguma prekių falsifikuotos, MKT pradėjo ikiteisminį tyrimą ne tik dėl kontrabandos, bet ir dėl svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimo. Atliekant šį tyrimą, lapkričio mėnesį Gariūnų turgavietėje buvo atlikta krata siuntos gabentojams priklausančioje prekyvietėje. Ten muitinės kriminalistai irgi aptiko nemažą kiekį falsifikuotų plataus vartojimo prekių. Buvo apklausta ir trečia įtariamoji – sutuoktinių duktė B.J.

MKT tęsiamas ikiteisminis tyrimas pagal Baudžiamojo kodekso 199 str. (Kontrabanda) ir 204 str. (Svetimo prekių ar paslaugų ženklo naudojimas).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos