Už pastabą – smūgis
Savo istorija feisbuko grupėje „Lietuvos dviratininkų bendrija“ pasidalijęs vilnietis nurodė, kad trečiadienį bėgdamas Neries pakrante, tarp Mindaugo ir Žaliojo tiltų pastebėjo, kaip elektrinio dviračio vairuotojas, važiuodamas dideliu greičiu, vos nepartrenkė pėsčiosios.
Bėgikas nusprendė pavojingai pasielgusį asmenį paauklėti, tačiau sulaukė agresyvaus atsako.
„Jis nulipęs nuo dviračio paklausė, ar noriu į upę įkristi ir įspyrė man į šoną. Kol buvau susirietęs, jis nuvažiavo. Liudininkė ta pati moteris, kurios vos nepartrenkė. Policijai pranešta. Greitu metu gausiu šio išgamos nuotrauką. Yra užfiksuotas Žaliojo tilto kamerų. Noriu greičiau surasti šią išgamą. Galbūt atpažinsite iš aprašymo. Jeigu taip, prašau man parašyti asmeniškai. Ačiū. Ūgis apie 175. Tamsiais trumpais plaukais su trumpa tvarkinga barzda. Įdegęs. Kultūristas. Įtariu, kad įvaldęs kovos menus, nes spyris buvo labai tikslus ir staigus. Važinėja be šalmo. Šiandien buvo su tamsia kuprine“, – skelbė pranešimo autorius.
Kol kas nėra žinoma, ar policijai pavyko nustatyti prieš bėgiką smurtavusį vyrą, kuris vairavo elektrinį dviratį.
Važiuoti pro pėsčiuosius privaloma itin atidžiai
Visgi bėgiko pastaba dviratininkui, jei šis pro pėsčiąją važiavo pavojingai, buvo teisinga, nes kelių eismo taisyklės numato, kaip tokiose vietose turi būti važiuojama pro pėsčiuosius.
Važiuodamas kelkraščiu, pėsčiųjų ir dviračių taku, šaligatviu, dviračio vairuotojas privalo duoti kelią pėstiesiems, neturi jiems trukdyti ar kelti pavojaus, o pro pat pėsčiąjį leidžiama važiuoti greičiu, kuris yra artimas pėsčiojo judėjimo greičiui (3–7 km/val.), paliekant tokį tarpą iš šono, kad eismas būtų saugus.
Jei šioje situacijoje dalyvavo elektrinis dviratis, pagal savo galią priskiriamas mopedams, tokiai transporto priemonei šioje vietoje apskirtai nebuvo galima važiuoti.