Prieš avariją su „Mercedes-Benz E200“ prasilenkę panevėžiečiai tikino, kad automobilis skriejo didesniu nei leistina toje vietoje greičiu. Kol kas neaišku dėl kokių priežasčių automobilis trenkėsi į stovinčią transporto priemonę.
Du „GAZ 53“ krovininiai savivarčiai vienas paskui kitą buvo išrikiuoti apšviestoje vietoje šalia gatvės, kur stovėti nėra draudžiama.
Po susidūrimo „Mercedes“ vairavęs asmuo policijos pareigūnų laukti nepanoro ir, palikęs automobilį, pasišalino iš įvykio vietos. Ant automobilio galinės sėdynės mėtėsi vaikiški žaislai, žemėlapiai, o priekyje voliojosi tušti alaus buteliai, salone tvyrojo alkoholio kvapas.
Manoma, kad „Mercedes“ vairuotojas nebuvo užsisegęs saugos diržo. Po avarijos vairuotojo pusėje saugos diržas buvo prisegtas. Apie tai, kad vairuotojas galėjo susižaloti bylojo ir priekinio stiklo apgadinimai iš vidinės pusės.
Gerokai apdaužytas ir „GAZ 53“. Krovininiam savivarčiui apgadinta ne tik galinė dalis, bet ir suknežintas priekis. Aplamdytas „GAZ 53“, į kurį rėžėsi „Mercedes“, po smūgio trenkėsi į kitą tokią pačią krovininę mašiną, pilną malkų.
Vairuotojui pasisekė, kad trenkėsi į tuščią, o ne pakrautą „GAZ 53“.
„Vairuotojui pasisekė, kad trenkėsi į tuščią, o ne pakrautą „GAZ 53“. Jei šitos mašinos būtų pastatytos atvirkščiai, abejoju, ar „Mercedes“ vairuotojas pats būtų išlipęs. Pakrauta malkomis „gazelka“ sveria apie penkias tonas.
Šitos mašinos su malkomis čia stovi jau penkerius metus ir iki šiol dar niekas nebuvo į jas atsitrenkęs“, – sakė apgadintus „GAZ 53“ automobilius radęs transporto priemonių savininko giminaitis.
Neatmetama galimybė, kad E klasės „Mercedes“ vairuotojas iš įvykio vietos pasišalino dėl to, kad prie vairo sėdo neblaivus.
Policijos pareigūnai aiškinsis, kas galėjo vairuoti šį automobilį įvykio metu. Automobilyje rasti dokumentai bylojo, kad transporto priemonę, pirktą lizingo būdu, įsigijo Klaipėdoje registruota įmonė.
Po avarijos „Mercedes“ buvo priverstinai nuvežtas į aikštelę saugojimui. Techninės pagalbos įmonės „Automera“ paslaugų prireikė ir „GAZ 53“ savininkui.
Avarijos vietoje pabirusios malkos buvo surinktos nuo pėsčiųjų ir dviračių tako ir sudėtos atgal į krovininius automobilius.