Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pavojingas ir nuostolingas kuriozas Šilutės rajone: vairuotojai nesuprato, kad tai gaisras

Nei kelyje Šilutė–Klaipėda dėl gedimo sustojęs kurjeris, nei dūmijantį mikroautobusą matę pro šalį važiavę vairuotojai laiku nesuprato, kad transporto priemonė dega. Liepsnai įsisiautėjus, vairuotojui teko karštligiškai gelbėti bent krovinius, o užgesinti degantį variklį pavyko tik profesionaliems gelbėtojams.
Ugnis suniokojo „Volkswagen Crafter“ variklio skyrių, mikroautobuso kėbulą išsaugojo ugniagesiai, o kroviniais spėjo pasirūpinti vairuotojas.
Ugnis suniokojo „Volkswagen Crafter“ variklio skyrių, mikroautobuso kėbulą išsaugojo ugniagesiai, o kroviniais spėjo pasirūpinti vairuotojas su pagalbininkais. / 15min nuotr.

Siuntų pilną mikroautobusą vairavęs jaunas vyras nuo Šilutės pusės važiavo uostamiesčio link, kai įtaręs transporto priemonės gedimą saugiai ir laiku sustojo šalikelėje ties Saugų gyvenviete (Šilutės r.).

Tuo metu pro šalį važiavusių kitų transporto priemonių vairuotojai matė, kad „Volkswagen Crafter“ priekis rūksta, o siuntų išvežiotojas sėdėjo prie vairo ir kalbasi mobiliuoju telefonu.

Gaisro pradžioje galėjo atrodyti, kad įvyko variklio aušinimo sistemos gedimas ir paprasčiausiai kyla garai.

Ir kurjeriui, ir aplinkiniams tuo metu tikriausiai atrodė, kad įvyko variklio aušinimo sistemos gedimas – išsisandarinus radiatoriui ar vamzdeliams, ant įkaitusių detalių pakliuvęs antifrizas akimirksniu virto garais ir kilo į viršų.

Analogiškos situacijos dažnai pasitaiko per mašinų susidūrimus: iš suniokotų aušintuvų skystis patenka ant karštų variklių, ir aplinkiniams neretai klaidingai pasirodo, kad po avarijos dar ir kilo gaisras.

Tačiau šiuo atveju buvo atvirkščiai – menami garai ir tiesų buvo gaisro dūmai.

Su 15min redakcija susisiekė šios nelaimės liudininkė, kuri iš pirmų lūpų papasakojo, kaip viskas klostėsi: „Tik pamatę dūmus, iš karto skambinome valdžiai pranešti apie įvykį, nes iš karto jokios ugnies nebuvo. Iškart išlipome iš mašinos, pamatėme, kad po automobilio apačia yra pribėgusio skysčio. Patikrinę supratome, kad tai degalai. Kai pasirodė daugiau dūmų, supratome, kad degame.

Tuomet buvo pranešta gaisrininkams, kurie iki įvykio vietos važiavo apie 10 minučių.

Per tą laiką kiti žmones pribėgę nešė gesintuvus, bandė gesinti. Buvo sunaudoti trys gesintuvai, kurie jau nebepadėjo.

Tuo metu mes su žmonių pagalba ištraukėme visas siuntas, svarbiausius dokumentus“, – papasakojo liudininkė.

Pirmoji į iškvietimo vietą atskubėjo ugniagesių gelbėtojų komanda iš netoliese esančių Saugų. Gaisrininkams ugnies plitimą greitai pavyko sustabdyti. Netrukus čia pasirodė ir ekipažas iš Šilutės, kuriam pasiekti įvykio vietą prireikė kiek daugiau laiko. Gaisras buvo užgesintas visiškai.

Mikroautobuso kėbulą ir laiku iškrautą krovinį pavyko išsaugoti.

Ugnis spėjo pridaryti rimtos žalos: variklio skyrius gerokai apdegė. Tiesa, visą mikroautobusą ir laiku iškrautą krovinį pavyko išsaugoti.

Pasak patyrusių gelbėtojų, transporto elektros instaliacijos gaisrus, jei įmanoma imtis aktyvių veiksmų pačioje pirminėje fazėje, reikia pradėti nuo esminio žingsnio: pasistengti greitai ir saugiai atjungti akumuliatorių. Jei to padaryti nepavyksta, gaisras plinta sparčiau, jei svylantys laidai vis dar maitinami elektra, yra sunkiau juos užgesinti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?