Kiek neįprastas, tačiau dėsningas eismo incidentas įvyko antradienio rytą.
Vairuotojas iš Lenkijos vyko į Rusnės salą, turėdamas užduotį nuvežti ten sužvejotos šaldytos žuvies krovinį.
Vyras sunkvežimiu „Iveco“ drąsiai važiavo per užlietos pievos ledą, juolab matė, kad tą sėkmingai daro daug kitų vairuotojų. Tačiau specialių kelio ženklų, nurodančių vairuotojams, kokią transporto priemonių masę šis ledo kelias gali atlaikyti, Rusnės prieigose, žinoma, nėra. Vairuotojui tikriausiai pristigo patirties, arba jis buvo linkęs rizikuoti.
Nepatyrimo arba rizikos rezultatas liūdnas – maždaug 600 metrų ruožo viduryje ledas po „Iveco“ ratais ėmė braškėti ir sunki krovininė dalis pliumptelėjo į ledinį vandenį.
Sunkvežimį vairavęs užsienietis atsipirko išgąsčiu ir šalto dušo seansu dėl to, kas dabar bus su pakrauta jo transporto priemone. Iš tiesų ši situacija – iššūkis techninės pagalbos tarnyboms. Mat nei galingo vilkiko, nei juolab krano ant ledo neatvarysi. Paprastai tokiais atvejais transporto priemonės iškeliamos beveik rankiniu būdu.
Beje, specialistai svarstė, kad galbūt lenką kelionėje pakrautu sunkvežimiu per ledą galėjo išgelbėti greitis. Kuo transporto priemonė greičiau važiuoja, tuo, pagal fizikos dėsnius, susidaro mažesnis spaudimas konkrečioje ledo vietoje ir tikimybė įlūžti mažėja. Dabar belieka tik svarstyti, ar vairuotojas nenorėjo važiuoti greitai saugumo sumetimais, ar galbūt lėtai judėjo kitos transporto priemonės. Kiti vairuotojai juokavo, kad avariją patyręs vairuotojas sugadino svarbų turtą – sezoninį kelią į potvynio atskirtą Rusnę. Tai ir lieka pajuokavimu – užlieta ir apledėjusi pieva plati, tarsi ežeras, tad ir aplinkkelį rasti kitiems vairuotojams čia nėra sudėtinga.