Praėjusiais metais Bendrajame pagalbos centre užregistruotas rekordinis pranešimų skaičius

2022 metais Bendrajame pagalbos centre buvo atsakyta į 2 051 749 pagalbos skambučius, užregistruoti ir pagalbos tarnyboms perduoti 1 231 876 pranešimai apie pagalbos poreikį.
Asociatyvi iliustracija: BPC
Asociatyvi nuotr. / PAGD archyvo nuotr.

Pasak Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento, lyginant su 2021 metais, sulaukta mažiau skambučių, bet užregistruota 10 tūkst. daugiau pranešimų – tai kol kas didžiausias užregistruotų pranešimų skaičius per visus Bendrojo pagalbos centro veiklos metus.

Kaip ir užpernai, daugiausia užregistruota greitosios medicinos pagalbos kompetencijos įvykių – 625 669. Tai 7,7 tūkst. daugiau nei 2021 metais.

PAGD nuotr./Statistiniai duomenys
PAGD nuotr./Statistiniai duomenys

Daugiau pranešimų 2022 metais sulaukė ir policija – 552 040 (7,4 tūkst. daugiau nei 2021 metais). Didžiausias pranešimų skaičius buvo apie kelių eismo taisyklių pažeidimus (130 tūkst.), antrąją vietą užėmė pranešimai apie įvairius viešosios tvarkos pažeidimus (109,4 tūkst.) ir, daugėjant įvairių sukčiavimo atvejų, trečioje vietoje atsidūrė pranešimai apie turtinę veiklą (58,1 tūkst.), pirmą kartą iš „lyderių“ trejetuko išstūmę pranešimus apie smurtą artimoje aplinkoje, kurie liko ketvirtoje vietoje (52 tūkst.).

Kitos dvi skubiosios pagalbos tarnybos – priešgaisrinės gelbėjimo ir aplinkos apsaugos pajėgos sulaukė mažiau pagalbos prašymų nei užpernai. Ugniagesiams gelbėtojams perduota 32 750 pranešimų, aplinkosaugininkams – 15 040 (2021 metais atitinkamai 33 176 ir 17 265).

Vidutinis atsiliepimo laikas išliko toks pat kaip ir anksčiau – 5 sekundės, tačiau skambučių, į kuriuos atsiliepiama per 15 sekundžių, skaičius išaugo iki 95,6 proc. (2021 metais buvo 91,6 proc.). Tai kol kas geriausias rezultatas per Bendrojo pagalbos centro veiklos metus.

Bendra 2022 metų pokalbių įrašų trukmė siekia daugiau nei 41 tūkst. valandų ir, norint juos visus juos perklausyti, prireiktų 4,7 metų.

Vidutinis skambučius aptarnaujančių darbuotojų skaičius, deja, sumažėjo iki 168 (2021 metais jų skaičius buvo pasiekęs 183). Tačiau dėl mažesnio skambučių skaičiaus darbuotojų krūvis išliko panašus – kiekvienam jų vidutiniškai teko atsakyti į daugiau kaip 11,3 tūkst. skambučių (2021 metais – 11,2 tūkst).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų