Pranešimai „Facebook“ tinkle apie „Lidl Lietuva“ žarstomus eurus – sukčių spąstai

Būkite budrūs – sukčiai naudoja netikras paskyras, seniai žinomą dalyką kaip kas dieną vis dar aktualią naujieną trečiadienį praneša Vilniaus apskrities vyriausiasis policijos komisariatas.
„Lidl“ parduotuvės keičia Lietuvos veidą
Asociatyvi iliustracija: aferistai dažnai dangstosi „Lidl“ ar kitų žinomų kompanijų vardais. / LIDL nuotr.

Kasdien rizikuojame patekti į sukčių rankas. Dažniausiai jie įvairiais būdais siekia pasipelnyti. Vienas jų, kai, pasinaudojant įmonių vardu, sukuriamos netikros paskyros socialiniuose tinkluose.

Dar gegužės 7 d. į Vilniaus apskrities vyriausiąjį policijos komisariatą (VPK) kreipėsi AB „Lidl Lietuva“ atstovai, kad bendrovės vardu kuriamos vis naujos netikros paskyros socialiniame tinkle „Facebook“ ir kviečiama dalyvauti „žaidimuose“, kuriuose neva galima laimėti piniginius prizus nuo 1 000 iki 5 000 eurų.

„Lidl“ vardu buvo kuriamos vis naujos netikros paskyros socialiniame tinkle, viliota galimybėmis „žaidimuose“ laimėti nuo 1 000 iki 5 000 eurų.

Kiekvienas paskyros lankytojas, pakomentavęs žaidimą, sulaukia asmeninės žinutės, kad laimėjo, o norėdamas atsiimti laimėjimą, turi užregistruoti savo duomenis paspaudus nurodomą nuorodą, taip pat žaidimu pasidalinti kitose 5-6 „Facebook“ grupėse. Informuojama, kad laimėjimas bus pervestas į debeto ar kredito kortelę. Kitame žingsnyje galimai prašoma nurodyti ir banko mokėjimo kortelės duomenis.

Vilniaus rajono policijos komisariatas tikslina šio įvykio aplinkybes.

Policija įspėja – būkite atidūs ir nedalyvaukite jokiuose „žaidimuose“, kurie organizuojami prieš kelias valandas sukurtose socialinių tinklų paskyrose. Nesidalinkite nuorodomis su kitais kontaktiniais asmenimis.

Visuomet tikrinkite informaciją apie vykstančias tikras akcijas oficialiuose informacijos kanaluose ‒ interneto svetainėje ir socialinių tinklų „Facebook“ ar „Instagram“ paskyrose. Jokiu būdu nenurodykite savo asmens duomenų, ypatingai banko sąskaitų ir mokėjimo kortelių numerių.

Visuomet reikėtų naudotis „Google“ paieška – joje suvedus įmonės ar prekės ženklo pavadinimą, susirasti oficialią svetainę ir žvilgtelėti, ar įmonė turi socialinio tinklo paskyrą ir ar ji sutampa su ta, kuri sukėlė įtarimų. Kiekvienąkart atpažinus fiktyvią paskyrą, pasirūpinkite apie ją pranešti socialinių tinklų administratoriams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų