Prieš dvi merginas iš Baltarusijos jauni Lietuvos policininkai pasirodė kaip supermenai

Nuo kelio su dviem viešniom iš Baltarusijos nuslydęs ir už geranorišką pagalbą policijai dėkingas marijampolietis: „Atvykę pareigūnai elgėsi ne kaip svetimi žmonės, o kaip draugai, pasiruošę padėti kelyje.“
Lietuvos kelių policijos tarnybos patruliai Alius Rėkus ir Nelas Jasaitis
Asociatyvinė iliustracija / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Policija per elektroninių paslaugų portalą epolicija.lt gavo nuoširdžią marijampoliečio padėką už suteiktą pagalbą kelyje.

Padėkoje rašoma:

„Noriu nuoširdžiai padėkoti Druskininkų miesto policijos pareigūnams už suteiktą pagalbą, kai iškritus pirmajam sniegui, automobiliu nuslydau nuo kelio. Atvykę pareigūnai elgėsi ne kaip svetimi žmonės, o kaip draugai, pasiruošę padėti bėdoje. Jauni vaikinai neabejingai suorganizavo buksyravimo lyną, tarnybiniu automobiliu privažiavo prie mano automobilio ir ištempė jį iš griovio, parodydami tikrą dzūkišką nuoširdumą ir supratimą.

Tokiu savo bendravimu stipriai pataisė mano paskutiniu metu prastą nuomonę apie Lietuvos pareigūnus, o tuo pačiu nustebindami mano keleives, dvi merginas iš Baltarusijos. Reprezentavo vyrai ne tik save prieš mane, kaip LR pilietį, bet ir visą Lietuvos policiją prieš užsienio piliečius.

Nuoširdus ačiū šiems paprastiems draugiškiems vyrams, tokia ir turi būti policija: Ginti. Saugoti. Padėti. Visiems pareigūnams reikėtų pasekti tokiu pavyzdžiu, mūsų marijampoliečiams ypač.

Padėka ne tik nuo manęs, bet ir nuo mano pakeleivių, kurios dėl pareigūnų neabejingumo ir greitai priimtų teisingų sprendimų nebuvo priverstos šalti lauke ir nepavėlavo į autobusą namo.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis