Projektą 200.lt P.Aršauskas pirmą kartą pristatė rugpjūčio 31 dieną, pristatydami ją kaip vieną pigiausių elektronikos prekių parduotuvę.
„Daugumos patys pigiausi LIETUVOJE“, – skambiai projektą feisbuke reklamavo jis.
Tačiau budrūs pirkėjai atkreipė dėmesį, pigios šios parduotuvės prekės – tik iliuzija. Pavyzdžiui, „Apple iPhone X“ rodoma kaina – 795 eurai. Tačiau paspaudus ant prekės, parodoma jos reali kaina – 961,95 Eur. Grįžus atgal jau ir tituliniame puslapyje atsiranda gerokai išaugusios kainos.
Toks triukas anokia naujiena, panašiai elgiasi ir kai kurios skrydžių bendrovės bei kitos įmonės, kai iš pradžių bilietų kainas rodo mažesnes, o kai pasiekiama pirkimo stadija, prie kainos prisideda mokesčiai.
Šiuo atveju visos kainos nuo skelbiamų titulinių puslapių yra 21 proc. didesnės, taigi, tiesiog yra pridedamas 21 proc. pridėtinės vertės mokestis.
Reklamavo apgaule
Aktyvią reklaminę kampaniją, kvailinant savo sekėjus, P.Aršauskas paleido rugsėjo 25-ą dieną.
„2000 eurų PREMIJA kurie suteiks, bet minimalios naudingos INFO“, – feisbuke paskelbė P.Aršauskas su nuotraukomis, kur jo „Lamborghini“ apipaišytas užrašais 200.lt.
Labai greit išaiškėjo apgaulė, nes vaikino automobilį apipaišė jo versluose direktoriaus pareigas užimantis Arminas Gužauskas.
Praėjus porai dienų po šios akcijos P.Aršausko kriptovaliutų kasykloje apsilankė FNTT pareigūnai, jie atliko 15 kratų ir pradėjo ikiteisminius tyrimus dėl apgaulingo apskaitos tvarkymo (BK 222 str.) ir neteisingų duomenų apie pajamas, pelną ar turtą pateikimo (BK 220 str.).
Tai – antras teisėsaugos atliekamas tyrimas, kur figūruoja P.Aršauskas. 15min atskleidė, jau nuo šių metų pradžios prokuratūra atlieka tyrimą pagal BK 202 str. dėl kito žlugusio jo projekto su „Forex“ valiutų rinkomis, kur jo pasakomis patikėję žmonės prarado tūkstantines investicijas.
Tačiau pats P.Aršausko teisėsaugos dėmesio nesureikšmino ir toliau gyrėsi neva sėkmingu verslu.
„Eilinį kartą įsitikinau, jog REKLAMA yra REKLAMA ir visai nesvarbu, ji gera ar bloga. Per praeitą savaitę, ką tik gimusiam projektui 200.lt teko atlaikyti apytiksliai 69000 eurų apyvartą.
Vos dienos šviesą pamačiusiai parduotuvėlei, kuri išsiskiria ypatingai žemomis el.prekių kainomis tai yra kosmiškai didelė suma per 7 paras! 200.lt pagrindinis arkliukas yra išmanieji įrenginiai, telefonai“, – spalio 1-ąją feisbuke džiūgavo P.Aršauskas.
Sėkmė ilgai netruko
Visgi, paieškojus atsiliepimų internete apie šią parduotuvę, portale „kaina24.lt“ galime rasti, kad pirmasis parduotuvę pozityviai įvertinęs asmuo – pats P.Aršauskas.
Toliau seka dar keli teigiami komentarai, tačiau kitiems kilo įtarimas.
„Patys sau rašo vertinimus“, – spėjo Liudas.
Toliau sekė trijų, panašu, parduotuvės klientų atsiliepimai. Tomas Jasaitis čia perspėja – įtarimas turėtų kilti vien todėl, nes nėra galimybės atsiskaityti gavus prekę.
„Niekaip nepristato prekių, nepavyksta susisiekti... bėkit kuo toliau“, – rašė Ovidijus.
Iš pradžių dėl šių keistenybių 15min pabandė susisiekti su P.Aršausku, tačiau jam prisiskambinti nepavyko.
Tuomet 15min pabandė paskambinti 200.lt portale nurodytu informacijos telefonu, bet jis buvo išjungtas.
Telefonu atsiliepė įmonės „Raminga“ vadovas A.Gužauskas, bet jis sakė nieko negalintis komentuoti, nes už projektą atsakingas P.Aršauskas.
„Projektas yra laikinai sustabdytas. Keičiamas jo profilis iš esmės. Nusprendėme orientuotis į B2B (Business to business). Visiems klientams prekės buvo pristatytos. Jeigu tai norėjote sužinoti“, – kiek vėliau trumpąja žinute atsakė A.Gužauskas.
Ketvirtadienio vakarą feisbuke P.Aršauskas pakartojo A.Gužausko žodžius, kad visi iki vieno klientai gavo prekes.
"Ir keli atgavo pinigu atgal kurių prekių nepavyko pristatyti dėl pasikeitusių kainų rinkoje. Manau didžioji dauguma klientų yra patenkinti.
Pamatę kiek daug vargo ir koks mažas uždarbis nusprendėme, jog tai tikrai ne mums, todėl projekto principas pasikeitė ir dirbame principu " business to business "", - rašė P.Aršauskas.