STT atlikto korupcijos rizikos analizę, kaip Kauno rajono savivaldybėje reglamentuojamas socialinio būsto administravimas, nuoma bei ilgalaikio materialiojo turto valdymas, naudojimas ir disponavimas, praneša STT.
STT nustatė, kad savivaldybės vidiniuose teisės aktuose reglamentuotas asmenų aptarnavimas ne visiškai atitinka „Vieno langelio“ principą. Interesantams sudaromos sąlygos asmeniškai ir neformaliai kontaktuoti su specialistais, o tai sudaro prielaidų korupcijos pasireiškimo tikimybei atsirasti.
Interesantams sudaromos sąlygos asmeniškai ir neformaliai kontaktuoti su specialistais, o tai sudaro prielaidų korupcijos pasireiškimo tikimybei atsirasti.
Daug galimybių korupcijai atsiveria administruojant socialinius būstus, sudarant sąrašus turintiems teisę į socialinį būstą ir juos išnuomojant šeimoms, socialiai remtiniems gyventojams.
Per 2013 metus viešojo konkurso būdu išnuomojo savivaldybei nuosavybės teise priklausančias negyvenamąsias patalpas aštuonioms įmonėms bei privatiems asmenims. Nors turtas joms nuomojamas laikantis įstatymų, tačiau savivaldybė nenumačiusi aiškių nuomos ir turto priežiūros sąlygų.
Taip pat STT teigimu, Kauno rajono savivaldybės Antikorupcijos komisija nevykdo aktyvios antikorupcinės veiklos.
STT daro išvadą, kad dėl netiksliai apibrėžtų administracinių procedūrų, sprendimų priėmimo tvarkos, Kauno rajono savivaldybės darbuotojams yra suteikiami per platūs įgaliojimai.
STT nuomone, savivaldybės vidiniuose teisės aktuose būtina reglamentuoti visas darbuotojų atliekamas administracines procedūras, jų eiliškumą ir terminus, išsamiau apibrėžti Savivaldybės patvirtintų komisijų vaidmenį ir darbo reglamentus.
Taip pat STT pateikė Savivaldybei pasiūlymų, padėsiančių pagerinti institucijos veiklą vykdant korupcijos prevenciją.