Susivilioję „Facebook“ konkursais lieka nieko nepešę: eiliniai sukčių triukai

Policijos virtualus patrulis toliau nepailstamai pranešinėja apie internete siautėjančius ir žmones sėkmingai apgaudinėjančius sukčius. Šįkart patrulis skelbia apie vykstančius „konkursus“, kurių metu neva išrenkami mobiliųjų telefonų laimėtojai. Žinoma, prizai laimingųjų niekada nepasiekia.
Sukčių siunčiama žinutė
Sukčių siunčiama žinutė / Virtualus patrulis/Facebook

Kaip skelbia Policijos virtualus patrulis, „Facebook“ platformose sukuriamos paskyros prisidengiant svetimais įmonių vardais. Šįkart istorija sukasi apie „Samsung“ įmonės vardu sukurtą profilį.

Paskyroje skelbiami konkursai, kurių metu galima laimėti įvairių prizų. Vienas iš jų – „Samsung“ gimtadienio proga suteikta galimybė laimėti mobilųjį telefoną.

Konkurso sąlygos paprastos – reikia pakomentuoti įrašą ir žmogus iškart gauna žinutę su tolimesniais reikalavimais, o įvykdžius šiuos, netrukus pasiekia ir kita, su skelbimu, jog asmuo neva yra jau išrinktas nugalėtoju, tereikia užsiregistruoti kitame puslapyje, kurio nuoroda atsiunčiama toje pačioje žinutėje.

Paspaudus nuorodą, vartotojas nukreipiamas į neva oficialią „Samsung“ svetainę. Tačiau čia nevalia apsigauti. Atidžiau pažvelgus, visur matomos gramatinės klaidos, užšifruotas ir tikrasis įmonės pavadinimas, mat rašoma „Samsun9“.

„Primename, kad socialiniuose tinkluose visada išlikite budrūs, apie konkursus pasitikrinkite oficialiuose įmonių puslapiuose, įsitikinkite ar paskyra yra oficiali ir priklauso tai įmonei, nespauskite įtartinų nuorodų ir jokiu būdu nenurodykite jokių savo asmens duomenų.

O jeigu visgi jau nukentėjote nuo sukčių – kuo greičiau apie tai praneškite policijai naudojantis elektroninių paslaugų portalu www.epolicija.lt“, – aiškina Policijos virtualus patrulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis