Eismo įvykio metu žuvo 22-ejų metų, 34-erių ir 33-ejų metų vyrai. Kraupų eismo įvykį išgyveno ir į Panevėžio ligoninę dėl politraumos pristatyti ir paguldyti 23-ejų ir 27-erių metų vyrai.
Intensyvios terapijos skyriuje gydomo 1991-aisias metais gimusio jaunuolio būklė šiuo metu sunki, bet stabili. 1987-aisiais gimęs vyras jau paleistas iš ligoninės ir gydosi ambulatoriškai.
Policijos pareigūnai linkę manyti, kad būtent šis asmuo lemtingą vakarą vairavo automobilį. Įtariamasis to nepripažįsta – jis apskritai atsisako duoti parodymus.
Kūno sužalojimų, automobilio apgadinimų ir kitos ekspertizės rodo tai, kad mažiausiai nukentėjęs BMW ekipažo narys galėjo sėdėti prie vairo.
„Kūno sužalojimų, automobilio apgadinimų ir kitos ekspertizės rodo tai, kad mažiausiai nukentėjęs BMW ekipažo narys galėjo sėdėti prie vairo. Ši versija dar turi būti galutinai patvirtinta, tačiau pagal dabar turimus duomenis esame linkę manyti būtent taip.
Mes buvome apsilankę pas šį vyrą. Jis nori advokato ir parodymų kol kas neduoda. Tyrimas dar oficialiai nebaigtas ir galutinio atsakymo neturime, tačiau visi faktai veda šios versijos link“, – 15min.lt sakė Panevėžio apskrities VPK Kelių policijos biuro viršininkas Virginijus Mačėnas.
Automobilis BMW 730, kuris sudužo į pakelės medžius, oficialiai registruotas moters vardu, tačiau juo važinėdavo asmuo, kuris šiuo metu dar gydomas reanimacijoje.
Policijos pareigūnai kol kas negali pasakyti, ar visi BMW ekipažo nariai buvo neblaivūs. Kol kas negautos teismo medicinos ekspertų išvados apie žuvusiųjų trijų asmenų blaivumą.
Per avariją gyviems likusiems vyrams girtumas nustatytas. V.Mačėno teigimu, jų kraujyje alkoholio koncentracija siekė apytiksliai 1,46 ir 2,5 promilės.
„Avarijos priežastimi galima įvardyti du faktorius – greitį ir alkoholį. Tą vakarą buvo slidoka, krito šlapias sniegas. Posūkyje automobilis trenkėsi dešine puse į vieną medį, apsisuko ir trenkėsi vėl. Vienintelė mažiau apgadinta vieta liko vairuotojo šonas, kitur sedėjusiems asmenims galimybių išgyventi beveik nebuvo“, – aiškino V.Mačėnas.
V.Mačėnas patvirtino, kad vasario 7-osios vakarą tame krašte dirbo papildomas policijos pareigūnų ekipažas ir tuo keliu, kuriame sudužo BMW, važiavo kiek anksčiau prieš avariją.
Jei bus įrodyta, kad lemtingą vakarą BMW vairavo mažiausiai nukentėjęs asmuo, jam gresia laisvės atėmimas nuo trejų iki dešimties metų.