Trojos, Gėrio, Naruto, Bandero ir Rafio kompaniją Klaipėdoje papildys Fėja

Praėjusiais metais Klaipėdos apskrities VPK VTT Kinologų poskyryje dirbo penki tarnybiniai šunys – Troja, Gėris, Naruto, Banderas ir Rafis. Keturkojai kolegos pasitelkiami patruliuojant, sulaikant pažeidėjus, sekti pėdsakais ieškant dingusių ar pasiklydusių žmonių, ieškoti narkotinių ar psichotropinių medžiagų ir pamestų daiktų.
Klaipėdos apskrities VPK kinologai su keturkojais
Klaipėdos apskrities VPK kinologai su keturkojais / Klaipėdos apskrities VPK nuotr.

2022 m. dažniausiai tarnybiniai šunys padėjo ieškoti narkotinių ar psichotropinių medžiagų – 42 kartus, 2021 m. šiuo tikslu tarnybiniai šunys buvo pasitelkti 18 kartų.

Sekti žmogaus pėdsakais ar dingusių žmonių paieškoje keturkojai pareigūnai pernai dalyvavo 14 kartų, užpernai – 11 kartų.

Po kartą šunys padėjo sulaikant įtariamąjį ir ieškant pamestų daiktų. Užtikrinant viešąją tvarką renginiuose tarnybiniai šunys dalyvavo 37 kartus (2021 m. – 20). Prevencinėse priemonėse pernai dalyvavo 13, reprezentaciniuose pasirodymuose – 19 kartų (2021 m. atitinkamai – 7 ir 15 kartų).

Klaipėdos apskrities VPK nuotr./Klaipėdos apskrities VPK kinologė su augintiniu
Klaipėdos apskrities VPK nuotr./Klaipėdos apskrities VPK kinologė su augintiniu

Pernai Klaipėdos kinologai su savo augintiniais dukart dalyvavo įvairiose meistriškumo varžybose. Vienose iš jų Klaipėdos apskrities VPK atstovė Ona Voronova su tarnybiniu šunimi Gėris žmogaus paieškos rungtyje užėmė II vietą.

Šiemet Klaipėdos apskrities VPK tarnybinių šunų gretas papildys dar viena keturkojė pareigūnė Fėja – naujokė kol kas galės dalyvauti žmonių paieškos ir įtariamųjų sulaikymo operacijose, vėliau, jei sėkmingai baigs dar vieną mokymų kursą, galės pareigūnams talkinti ir ieškant narkotinių ar psichotropinių medžiagų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis