Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Konkurso „Ar matai, kaip keičiasi pasaulis?“ taisyklės (atnaujinta 05.23d.)

Portale 15min startuoja konkursas „Ar matai, kaip keičiasi pasaulis?“, kuriame skaitytojai, siųsdami savo nufilmuotus video turi galimybę laimėti vertingus prizus. Skelbiame konkurso taisykles.
„Ar matai kaip keičiasi pasaulis?“ Taisyklės
„Ar matai kaip keičiasi pasaulis?“ Taisyklės / 15min nuotr.

LR FINANSŲ MINISTERIJOS INICIJUOJAMO VAIZDO KLIPŲ KONKURSO ,,AR MATAI, KAIP KEIČIASI PASAULIS?‘‘ TAISYKLĖS

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

1. Išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“ (toliau – Organizatorius) kartu su naujienų portalu 15min organizuoja kūrybinį vaizdo klipų konkursą (toliau – Konkursas).

1.2 Konkursas yra LR Finansų ministerijos vykdomos informacinės viešinimo kampanijos „ESminiai pokyčiai“, kurios tikslas – Europos Sąjungos struktūrinių ir investicijų fondų Lietuvoje žinomumo didinimas, dalis, skirtas paminėti Europos Sąjungos (ES) investicijų Lietuvoje dvidešimtmetį.

1.3 Konkurso taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja Konkurso tikslą, reikalavimus Konkurso dalyviams, Konkurso organizavimo, vertinimo ir apdovanojimo bei viešinimo tvarką.

1.4 Konkurso tikslas – skatinti domėtis ir tokiu būdu didinti gyventojų informuotumą apie gerąją ES investicijų patirtį Lietuvoje. Taip pat skatinti visuomenės sąmoningumą, stiprinti nuostatą, kad kiekvieno asmens įsitraukimas užtikrina skaidrius pokyčius šalyje.

1.5 Konkurso dalyviai – Konkurse dalyvaujantys asmenys arba jų komandos (fizinis asmuo ar asmenų grupė) (toliau – dalyviai).

II. KONKURSO ORGANIZATORIŲ PAREIGOS

2.1 Parengti Konkurso vertinimo sistemą ir sudaryti komisiją.

2.3 Vertinti ir atrinkti pateiktus vaizdo klipus.

2.4 Piniginėmis premijomis apdovanoti daugiausia komisijos balų surinkusius dalyvius.

2.5 Skirti „15min“ įsteigtą prizą daugiausiai visuomenės palaikymo (specialiu balsavimu) sulaukusiam dalyviui (-iams).

2.6 Informuoti prizų laimėtojus apie laimėjimą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo laimėjimo fakto paaiškėjimo dienos.

2.7 Konkurso organizatorius pasilieka sau teisę naudoti konkurso metu gautus klipus savo komunikacijoje.

2.8 Konkurso organizatorius pasilieka teisę koreguoti konkurso sąlygas ir balsavimo procedūrą, priklausomai nuo atsiųstų klipų skaičiaus.

2.9 Konkurso organizatorius neprisiima atsakomybės dėl vaizdo klipe naudojamų muzikinių kūrinių autorių teisių.

2.10 Konkurso organizatorius įsipareigoja su nugalėtojais susisiekti jų nurodytais kontaktais.

III. KONKURSO DALYVIAI

3. Konkurse kviečiami dalyvauti visi Lietuvos Respublikos, taip pat ir kitų šalių piliečiai.

3.1 Dalyvių amžius neribojamas.

3.2 Dalyvių skaičius neribojamas.

3.3 Dalyviai per 5 darbo dienas privalo atsiimti laimėjimą nuo informacijos apie laimėjimą gavimą.

IV. KONKURSO SĄLYGOS

4. Dalyviai turi laikytis etikos ir moralės normų, Lietuvos Respublikos visuomenės informavimo įstatymo, Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo, Lietuvos Respublikos nepilnamečių apsaugos nuo neigiamo viešosios informacijos poveikio įstatymo bei kitų teisės aktų, reglamentuojančių Konkursą, nuostatų.

4.1 Konkursui pateiktas vaizdo klipas turi atitikti Konkurso temą.

4.2 Vaizdo klipo trukmė – iki 1 min.

4.3 Dalyviams suteikiama laisvė atskleisti kūrybinius sumanymus savitai, profesionaliai ir šiuolaikiškai.

4.4 Pateikiant vaizdo klipą svarbu nurodyti informaciją, susijusią su vaizdo klipu ir dalyvio kontaktus (siekiamas parodyti pokytis, autoriaus žodis, vardas, pavardė, elektroninis paštas ir telefono numeris). Vaizdo įrašus galima siųsti naudojantis www.wetransfer.com el. p. adresu esminiaipokyciai@15min.lt.

4.5 Organizatorius pasilieka teisę viešinti ne visus Konkurse dalyvaujančius klipus.

V. KONKURSO EIGA (atnaujinta 2022.05.23d.)

5.1 Vaizdo klipai privalo būti pateikti ne vėliau kaip iki 2022 m gegužės 20 d. Vėliau pateikti vaizdo klipai Konkurse nedalyvauja.

5.2 Interneto lankytojų balsavimas visuomenės simpatijai išrinkti vyksta portale „15min“ nuo 2022 m. gegužės 23d. (prieš atnaujinimą buvo - 21 d.) iki 2022 m. gegužės 29 d. 23.59 val. (prieš atnaujinimą buvo - 25 d.)

5.3 Gegužės 25 d. komisija išrenka penkis geriausius pagal vertinimo kriterijus vaizdo klipus ir paskelbia nugalėtojus.

5.4 Konkurso pabaiga – konkurso nugalėtojų paskelbimas ir apdovanojimai 2022 m. gegužės 30d. (prieš atnaujinimą buvo - 26 d.) Konkurso komisija pasilieka teisę paskelbti tikslią konkurso pabaigos datą vėliau, apie tai informavusi visus dalyvius el. paštu, nurodytu registracijos formoje.

VI. KONKURSO NUGALĖTOJŲ APDOVANOJIMAS

6. Penki Konkurso dalyviai, sukūrę geriausius vaizdo klipus, paskelbiami nugalėtojais portale 15min.lt ir apdovanojami piniginiais prizais.

6.1 3 Konkurso dalyviai(-ų), gavę daugiausiai visuomenės balsų portale „15min“ paskelbiami nugalėtojais ir apdovanojami naujienų portalo „15min“ įsteigtais prizais.

6.2 Nugalėtojų vaizdo klipai pakartotinai skelbiami Konkurso organizatorių interneto svetainėse: naujienų portale 15min.lt ir puslapyje esminiaipokyciai.lt

6.3 Nugalėtojų vaizdo klipai gali būti panaudoti vientisos reklamos, skirtos televizijai, kūrime, lauko ar kito pobūdžio reklamai.

VII. AUTORIŲ TEISĖS

6. Norėdami dalyvauti konkurse dalyviai privalo užpildyti anketą (paraišką) ir pateikti šiuos asmens duomenis: vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, telefono numerį. Konkurso organizatorius taps šių asmens duomenų valdytoju ir tvarkys juos Konkurso organizavimo, administravimo ir susisiekimo su Konkurso nugalėtojais tikslu. Asmenys, davę sutikimą dėl jų asmens duomenų tvarkymo, gali jį bet kada atšaukti, kreipdamiesi elektroniniu paštu 15min@15min.lt, tačiau tai kartu reikš ir vaizdo klipo pašalinimą iš Konkurso.

6.1 Konkurso dalyviai, pateikdami vaizdo klipą, prisiima atsakomybę už kūrinio originalumą.

6.2 Konkurso organizatorius neprisiima atsakomybės dėl vaizdo klipe naudojamų muzikinių kūrinių autorių teisių.

6.3 Konkurso dalyviai suteikia išimtines teises Konkurso organizatoriui neatlygintinai naudoti jų kūrinius viešinimo tikslais, įskaitant Konkurso vaizdo klipų publikavimą internetinėje erdvėje ir vaizdo klipų fragmentų panaudojimą vientisos televizijos ir lauko reklamos kūrime.

VIII. BALSAVIMO IR VERTINIMO TAISYKLĖS (atnaujinta 2022.05.23)

8. Nuo nuo 2022 m. gegužės 23d. (prieš atnaujinimą buvo - 21 d.) iki iki 2022 m. gegužės 29 d. 23.59 val. (prieš atnaujinimą buvo - 25 d.)vaizdo klipus vertina komisija, tuo pat metu portalo „15min“ konkurso polapyje vyksta lankytojų balsavimas dėl visuomenės geriausiai įvertinti klipo nominacijos.

8.1 Gegužės 26 d. skelbiami Konkurso nugalėtojai „15min“ portale.

8.2 Darbų vertinimo kriterijai: paraiškos atitikimas temai, kūrybinė idėja, kūrybinis idėjos išpildymas, idėjos originalumas, tiksliausias pokyčio atskleidimas.

8.3 Vaizdo klipų kūrėjai apdovanojami piniginėmis premijomis. Prizinį fondą steigia Organizatoriai, visus Lietuvos Respublikos įstatymais nustatytus mokesčius sumoka prizo steigėjai. Prizinis fondas – 2 600 Eur, t. y.:

1 vieta – 1000 EUR;

2 vieta – 700 EUR;

3 vieta – 300 EUR;

4 vieta – 300 EUR;

5 vieta – 300 EUR.

8.4 Portalo „15min“ lankytojai balsuoja ir renka visuomenės simpatijos nugalėtoją.

8.5 Visuomenės simpatijos nugalėtoju skelbiamas vaizdo klipas, surinkęs daugiausia publikos balsų.

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

9. Organizatoriai pasilieka teisę keisti Konkurso taisykles, jas atnaujinti ir viešai paskelbti bei apie tai informuoti dalyvius jų nurodytu elektroniniu paštu.

9.1 Organizatoriai turi teisę įsteigti papildomus prizus.

9.2 Dalyvavimas Konkurse dalyviui reiškia jo sutikimą su visomis šių Taisyklių sąlygomis ir jų pakeitimu.

9.3 Konkurso organizatorius neprisiima atsakomybės dėl asmenų atvaizdo naudojimo pateiktoje vaizdo medžiagoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų