„Megoje“ perki – „Dyson“ kasdien laimi!

Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ skelbia, kad dabar – pats metas stiliaus ir interjero pokyčiams. Naujos pavasario kolekcijos jau atvyko! O su jomis ir išskirtinis žaidimas, kuriame kiekvieną dieną galima laimėti inovatyvius, stilingus „DYSON“ prizus.
„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!
„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi! / PLC „Mega“ nuotr.

Akylai stebintys technologijų pasaulio madas, puikiai žino „DYSON“ prekės ženklu pažymėtus prietaisus ir kasmet juos įtraukia į geidžiamiausiųjų sąrašus, vadina juos revoliuciniais, žavisi jų funkcinėmis savybėmis, dizainu ir kokybe. Vieni iš šių prietaisų naudojami namų ruošos darbams palengvinti ir pagreitinti, kiti gali tapti puikiais pagalbininkais formuojant plaukus ir taip kuriant naują įvaizdį. Juk nepriekaištingai sutvarkyti plaukai šiltuoju metų laiku yra ne mažiau svarbus išbaigto stiliaus elementas nei tinkamai parinkti drabužiai, batai ar aksesuarai.

PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!
PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!

„Džiaugiamės, kad šį pavasarį kartu su naujomis kolekcijomis į PLC „Mega“ atkeliauja ir žaidimas „MEGOJE perki – DYSON kasdien laimi!“, kurio prizais tampa pirkėjų tiek Lietuvoje, tiek ir visame pasaulyje pamėgti prietaisai. Pavasaris – pokyčių ir atsinaujinimo metas, taigi tikime, kad prekybos centro lankytojams pas mus pavyks atrasti ne tik naujų derinių savo spintai ar įkvėpimo namų interjerui, bet ir sudalyvauti išskirtiniame žaidime bei laimėti vieną iš šaunių prizų“, – dalijasi PLC „Mega“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovas Laimis Binderis.

Pavasariškas žaidimas

Iki gegužės 6 d. apsipirkdami už 50 Eur ar didesnę sumą, pirkėjai gauna ne tik pirkimo kvitą, bet ir žaidimo anketą, kurią užpildę ir įmetę į PLC „Mega“ centrinėje aikštėje esančią urną, gali dalyvauti žaidime ir kasdien laimėti vieną iš „DYSON“ prizų. Dalyvių laukia net 50 prizų: plaukų formavimo prietaisai „AIRWRAP LONG“, tiesinimo žnyplės „CORRALE“, plaukų džiovintuvai „SUPERSONIC ORIGIN“ ir belaidžiai dulkių siurbliai „GEN5DETECT ABSOLUTE“.

PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!
PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!

Šiame žaidime gali dalyvauti ne tik tie, kurių pirkinių sąraše – karščiausios sezono naujienos. Jais tampa visi, kovo 18–gegužės 6 d. apsipirkę „Megoje“ įsikūrusiose parduotuvėse, restoranuose, pramogų ar paslaugų vietose ir vienu apsipirkimu išleidę 50 Eur ar didesnę sumą.

Norintiems dalyvauti žaidime, įsigyti naujų prekių, tačiau nepasiklysti tarp jų gausos vertėtų atkreipti dėmesį į šių metų aprangos ir interjero tendencijas. PLC „Mega“ dalijasi keliais patarimais, kurie turėtų palengvinti paieškas.

Metalu žvilgantys batai

Domitės mada? Į savo pavasarinių pirkinių sąrašą įtraukite ilgaaulius plonu kulnu, batus su platforma, smailianosius aukštakulnius ar smailianosius batelius siaurėjančiu kulnu (angl. kitten heels). 2024 m. pavasario–vasaros sezonu jie itin madingi. O štai tiems, kurie norėtų savo įvaizdį papildyti karščiausiomis sezono naujienomis, tokius batus patariama įsigyti metalizuotų spalvų. Derinami su neutralių ir ramių spalvų drabužiais, tokie batai gali padėti sukurti subtilų ir elegantišką įvaizdį.

Perregimas audinys

Pavasarinių pirkinių sąraše vietos galėtų rastis ir perregimo audinio drabužiams: palaidinėms, suknelėms ar net kelnėms. Jie – vieni iš šio sezono naujienų. Mados žinovų vertinimu, geriausiai jie atrodo neutralių baltos ir juodos spalvų, taip pat ir žemės atspalvių.

Kelnės, sijonai ir šortai itin aukštu juosmeniu

Jau kuris laikas madingos kelnės, sijonai ir šortai itin aukštu juosmeniu kuria kasdienį, tačiau tuo pat metu elegantišką ir stilingą įvaizdį. Mados žinovai teigia, kad madingi jie bus ir šį pavasarį bei vasarą. Aukšto juosmens kelnes, sijonus ar šortus patariama dėvėti su pusiau įkištais marškiniais, megztiniais ar net džemperiais. Taip pabrėžiama juosmens linija ir pailginamos kojos. Karšta pavasario–vasaros sezono naujiena taps aukšto juosmens, tačiau itin trumpi šortai. Tiesa, jais vilkėti turbūt išdrįs tik drąsiausieji.

PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!
PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!

Švelnus persikų atspalvis – ir į drabužines, ir į namus

Atidžiai sekantieji mados tendencijas turbūt jau žino, kad spalvų institutas „Pantone“ madingiausia 2024 m. spalva išrinko šiltą, švelnų, prislopintą persikų atspalvį (angl. Peach Fuzz). Taigi tiems, kurie jau svarsto, ką vilkėti šį pavasarį ar vasarą, patariama savo drabužių spintą atverti būtent šiai spalvai. Ji puikiai dera su balta, pilka, ruda, pistacijų ar šiltomis pastelinėmis spalvomis. Jei persikų spalva atrodo pernelyg drąsi, mados stilistai siūlo savo įvaizdį pagyvinti tik persikiniais aksesuarais – rankine, skarele, diržu, lankeliu, kaspinu į plaukus ar auskarais. Ši spalva itin tinkama ir namams. Persikiniai namų interjero akcentai kuria jaukumą ir sušildo erdvę.

Auksu išpuošti namai

Interjero dizainerių teigimu, populiarios 2024 m. ir aukso spalvos detalės interjere. Aukso spalva dera su neutraliomis spalvomis – balta, pilka, smėlio ar kremine – ir suteikia namams subtilaus blizgesio. Norite namų interjerą atnaujinti pernelyg neišlaidaudami? Įkurdinkite namuose aukso spalvos žvakidžių, dekoratyvinių dėžučių, knygų laikiklių ar kitų dekoratyvinių elementų.

PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!
PLC „Mega“ nuotr./„MEGOJE“ perki – „DYSON“ kasdien laimi!

Primename, kad PLC „Mega“ pirkėjai, čia įsigyjantys šias ar kitas sezono naujienas, kasdienai būtinus pirkinius, taip pat čia pramogaujantys ar besilankantys restoranuose ir vienu apsipirkimu išleidžiantys 50 Eur ar didesnę sumą, gali dalyvauti ir žaidime „MEGOJE perki – DYSON kasdien laimi!“. Žaidimas vyksta iki gegužės 6 d.

Daugiau informacijos ir išsamias žaidimo taisykles rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis