Šventiniams linkėjimams iš pajūrio – riboto leidimo atvirukų kolekcija

Klaipėdiečiai kviečiami siųsti atvirlaiškius į kitus Lietuvos miestus ir taip pakviesti savo draugus bei artimuosius iš tolimiausių Lietuvos kampelių apsilankyti uostamiestyje ir atrasti vietines žiemos pramogas.
Klaipėdos miestas
Klaipėdos miestas / A.Kundroto nuotr.

O tam, kad kvietimui apsilankyti Klaipėdoje žiemą būtų neįmanoma atsispirti, miesto kavinėse klaipėdiečių laukia išskirtiniai, nemokami atvirukai.

Nuo gruodžio 15 dienos net keliolikoje miesto kavinių bus galima rasti ribotos kolekcijos atvirukus, išmarginti juos įvairiais linkėjimais bei išsiųsti draugams, artimiesiems.

„Klaipėda ID“ nuotr./Atvirukai
„Klaipėda ID“ nuotr./Atvirukai

Riboto leidimo kalėdinių atvirukų kolekcijoje – Klaipėdos žiemos žemėlapis ir linkėjimai iš pajūrio.

„Klaipėda ID“ nuotr./Atvirukai
„Klaipėda ID“ nuotr./Atvirukai

Pirmasis yra tarytum kvietimas atrasti uostamiestį žiemą – jame iliustruotos įvairios idėjos, ką veikti Klaipėdoje: nuo pirties Melnragėje iki sniego angelo Girulių miške, nuo naktinio pasivaikščiojimo Olando kepure iki žvaigždžių stebėjimo Smiltynėje, nuo karšto šokolado prie miesto eglės Teatro aikštėje iki saulėlydžio paplūdimyje.

A.Kundroto nuotr./Klaipėdos Kalėdų eglė
A.Kundroto nuotr./Klaipėdos Kalėdų eglė

Antrajame atviruke pavaizduota unikali Klaipėdos eglė, papuošta įvairiais miesto simboliais – Meridianu, architektūriniais paminklais, jūra ir delfinais.

„Klaipėda ID“ nuotr./Atvirukai
„Klaipėda ID“ nuotr./Atvirukai

Kalėdinės kampanijos iniciatoriai ir įgyvendintojai – Klaipėdos miesto plėtros agentūra „Klaipėda ID“, o atvirukų autorė – gerai žinoma iliustratorė Viktorija Dambrauskaitė–Ežiukas.

Asmeninio archyvo nuotr./Viktorija Dambrauskaitė–Ežiukas
Asmeninio archyvo nuotr./Viktorija Dambrauskaitė–Ežiukas

„Mano tikslas buvo nupiešti žiemą Klaipėdoje, pabrėžti, kas pas mus yra kitaip negu kituose miestuose. Žiemą galima rogutėmis nusileisti nuo I.Simonaitytės kalno, daryti sniego angelus miške, keltis keltu į Smiltynę. Tai yra netikėti pasiūlymai miesto svečiams – veiksmas čia vyksta ne tik kavinėse ir klubuose “, – pasakojo atvirukų autorė.

Ją pačią itin žavi Klaipėdą košiantis vėjas. „Man labai patinka, kad turime didelį vėją miesto centre, netgi uraganinį vėją. Miestas kitaip atrodo. Kartais būna, kad ir upė išsilieja per dideles audras. Nors gyveni mieste, gamta čia yra nenuneigiama, nuo jos nepasislėpsi.”

Šventiniai atvirukai – ne pirmasis V.Dambrauskaitės darbas apie Klaipėdą. Jos kurtas komiksas „Memel Blues“ pasakoja apie miestą, kurio gyvenimo būdą formuoja vėjas ir vanduo, o vasarą čia perneša parskrendantys paukščiai. Komikso pasakotoja – tikra klaipėdietė Jūrė – skaitytojams pasakoja apie vėjų ir vandenų miestą.

V.Dambrauskaitės-Ežiukas nuotr./„Memel Blues“ komiksas
V.Dambrauskaitės-Ežiukas nuotr./„Memel Blues“ komiksas

„Tikri klaipėdiečiai nesidegina. Mes jūrą lankome šaltomis ir vėjuotomis dienomis. Smarkių audrų metu gerai įsižiūrėjęs tarp baltų putų gali pamatyti jūroje šokančias undines. Mes dieviname audras. Tokiomis dienomis jūra būna nepaprastai dosni“, – komikse atskleidžia iliustratorė.

A.Kundroto nuotr./Smiltynė žiemą
A.Kundroto nuotr./Smiltynė žiemą

Tai tarytum alternatyvus Klaipėdos gidas, įtraukiantis skaitytojus į unikalią miesto istoriją, pasakojantis apie laivus, undines, laiką ir smėlynus.

„Klaipėda ID“ kviečia šventinių atvirukų ieškoti net 12–oje miesto kavinių: „Ateik ateik“ (Danės g. 27), „10 tiltų“ (Turgaus g. 19), „Max Coffee“ (Turgaus g. 11 ir H. Manto g. 22), „Vero Café“ (H. Manto g. 36 ir Tiltų g. 1), „Coffee King“ (S. Daukanto g. 10), „Formosa Bubble Tea“ (H. Manto g. 36), „Caffeine“ (Žvejų g. 1 ir Teatro g. 5), „Musangas“ ir „Kavos Architektai“ (H. Manto g. 9).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis