15min premjera: 360° reportažas iš izoliuotos Afganistano provincijos

Prieš keletą savaičių 15min lankėsi nuo pasaulio atskirtoje Daikondžio provincijoje Afganistane, kur vietiniai bando sudurti galą su galu. Reportažų iš izoliuotos provincijos ciklas jau baigėsi, tačiau 15min skaitytojams pristatome paskutinį reportažą iš Daikondžio.

15min skaitytojai turi unikalią galimybę stebėti vietinių kovą su klimato kaita ir kitomis problemomis 360 laipsnių kampu.

Reportaže užfiksuota, kaip afganistaniečiai bando suvaldyti nebenuspėjamas sausras ir potvynius, o nevyriausybininkai – emigraciją.

Pastarieji bando suteikti vietiniams galimybę pragyventi. Vietoj to, kad išduotų vienkartinę pašalpą ar paramą, nevyriausybininkai duoda jiems įrankius susikurti geresnį gyvenimą.

360° reportaže galite pamatyti moteris, kurios melždavo karves ir ožkas, gamindavo sūrius, o visą pelną už pieno produktus susirinkdavo Daikondžio vyrai.

Taip pat galite pajusti, kokio dydžio yra našlės Tahiros medelynas, kuris jai ir jos dviem vaikams uždirbs 15 tūkst. JAV dolerių.

Ne ką mažiau kvapą gniaužantys vaizdai – Australijos propagandiniai plakatai, moksleivės ir privataus Daikondžio universiteto studentai, laikantys anglų kalbos egzaminą.

VIDEO: 360° reportažas iš izoliuotos Afganistano provincijos

PIRMOJI DALIS: Australai prieš pabėgėlius iš šios šalies kovoja propaganda

ANTROJI DALIS: Vietiniai jau kovoja su klimato kaitos padariniais

TREČIOJI DALIS: Ir jaunimas, ir žilagalviai čia renkasi mokėti už aukštąjį mokslą

KETVIRTOJI DALIS: Už vietinių laisvę piestu stoja ne tik žurnalistai, bet ir pabėgėliai

15min kelionė į Afganistaną organizuota pagal projektą „Žiniasklaida vystymuisi“, remiamą Europos Komisijos. 15min žurnalisto kelionės išlaidos padengtos Europos Komisijos lėšomis. Straipsnio turiniui tai įtakos neturėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis