„Agentė 90-60-90” Anna Chapman tėvynėje niekam neįdomi

Seksualioji Rusijos agentė Anna Chapman Vakarų žiniasklaidoje vis dar populiari. Jos kuriamas filmas apie Rusijos kariuomenę Vakaruose sulaukia dėmesio net ir po pusmečio. Tačiau Rusijoje ši moteris – pilka neatpažįstama pelytė. Jos vedamų laidų reitingai žemi ir gatvėje jos niekas neprašo autografų, rašo „The Daily Beast“.
Anna Chapman
Anna Chapman / AFP/Scanpix nuotr.
Temos: 2 Rusija Anna Chapman

A.Chapman galima dažnai sutikti manikiūro salone Pontapovskio alėjoje, tačiau jos pasirodymas netampa jokia sensacija. Mažai kas atsisuka pasižiūrėti į išsipusčiusią, raudonomis lūpomis spindinčią gražuolę.

Dažniausiai susiraukusi, paskendusi savo mintyse ji žvelgia pro vartomo mados žurnalo viršų. Paklausta, ar nenorėtų duoti interviu, atšauna, kad daugiau populiarumo jai nereikia, kad jai jau gana viešumo.

Tačiau iš tiesų, ši frazė gali klaidinti. A.Chapman vedamos laidos „Pasaulio paslaptys“, rodomos „Ren TV“, reitingas Rusijoje siekia vos 0,9 proc.

A.Chapman vedamos laidos „Pasaulio paslaptys“, rodomos „Ren TV“, reitingas Rusijoje siekia vos 0,9 proc.

Pasaulyje išgarsėjusi kaip „Putino šnipė“ ir „Agentė 90-60-90“ Maskvoje ši 32 metų moteris, Anna Kushyenko, dėmesio nesulaukia.

Pavyzdžiui, praėjusį kovą parengtas jos vaizdo siužetas apie Rusijos kariuomenę, nepatraukė rusų dėmesio. Tuo tarpu Vakarų žiniasklaida šį siužetą atrado tik šią savaitę ir jis iškart pateko į didžiausių leidinių antraštes.

Rusijoje, nors A.Chapman atidarė naują savo kurtų darbužių parduotuvę, kalbina žinomus Rusijos vyrus apie jų seksualinį gyvenimą laidoje „Anna Chapman ir jos vyrai“, niekas į ją nekreipia dėmesio.

A.Chapman socialiniame tinkle „Twitter“ turi vos 17  tūkst. sekėjų, kai kitą Rusijos žvaigždutę Ksenią Sobčiak seka 988 tūkst. žmonių.

„The Daily Beast“ pasiteiravo Rusijos radijo „Echo Moskvy“ vadovės Olgos Bychkovos, kodėl taip yra. „Su A.Chapman nėra apie ką kalbėti. Gal nebent apie jos šnipės praeitį, bet apie tai ji pati nenori kalbėti, o daugiau juk nieko neišmano“, – sakė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis