Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Air France“ lėktuvas Atlanto vandenyne sudužo tikriausiai ne dėl sprogimo (papildyta 12.00 val.)

Brazilijos gynybos ministras Nelsonas Jobimas trečiadienį sakė, jog mažai tikėtina, kad 228 žmones skraidinęs Prancūzijos oro bendrovės „Air France“ orlaivis Atlanto vandenyne nukrito dėl sprogimo.
„Air France“ lėktuvas „Airbus A330-200“
„Air France“ lėktuvas AIRBUS A330 / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Taip pat skaitykite: Atlante rasta daugiau ir didesnių „Air France“ lėktuvo nuolaužų

BNS pranešė, kad zonoje, kur buvo aptikta lėktuvo nuolaužų, pastebėta didelė degalų dėmė, o tai „reiškia mažą gaisro arba sprogimo tikimybę, tačiau tai tik hipotezė“, nurodė jis.

N.Jobimas turėjo omenyje, kad greitai užsiliepsnoję reaktyvinių lėktuvų degalai būtų sudegę, jeigu lėktuve būtų kilęs gaisras arba sprogimas.

Šiaip ar taip, „kol kas nėra galimybės“ nustatyti, dėl ko įvyko katastrofa, pridūrė jis.

Paieškos tęsiamos 200 kilometrų spindulio zonoje į šiaurę nuo Brazilijai priklausančių San Pedro ir San Paulo salų, kur nukrito „Air France“ lėktuvas.

Ši paieškų zona yra apie 1000 kilometrų nuo Brazilijos šiaurės rytinės pakrantės, tačiau lėktuvas sudužo salyną skalaujančiuose Brazilijos teritoriniuose vandenyse, sakė N.Jobimas.

447-uoju reisu skridęs „Air France“ lėktuvas nukrito pirmadienį paryčiais, kai skrido virš Atlanto vandenyno iš Rio de Žaneiro į Paryžių.

Pradėta ieškoti lainerio juodųjų dėžių, kurios padėtų nustatyti šios nelaimės priežastį, tačiau ekspertai pesimistiškai vertino galimybes rasti šiuos įrenginius vandenyno dugne, apie 3 kilometrų gylyje.

Papildyta 12.00 val. Anonimas iš kompanijos „Air France“ agentūrai AP pranešė, kad, jo duomenimis, lėktuvas subyrėjo dar ore.  Todėl detalės išsimėčiusios tokiu dideliu atstumu. Taip pat paneigta anksčiau kelta versija, kad lėktuvą užgrobė ir susprogdino teroristai. Nes rastos detalės ir  degalų dėmės paneigia bet kokią sprogimo ore versiją.

Pasak šaltinio, automatiniu režimu dirbusio (jau patekusio į audrą) lėktuvo kompiuterių pranešimai nesuteikia jokios apčiuopiamos informacijos apie tikrąsias nelaimės priežastis (žaibą ar turbulenciją). Vienintelė viltis yra vadinamosios „juodosios dėžės“, kurių kol kas rasti nepavyko ir vargiai pavyks.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos