Nacionalinio transporto saugumo komiteto dešimties tyrėjų grupei vadovaujantis Andreasas Hananto sakė, kad jie, perklausę vienos to lėktuvo juodosios dėžės garso įrašą iš pilotų kabinos, neišgirdo „jokių grasinimų“, kurie rodytų, kad reiso QZ8501 lėktuve buvo įvykdytas koks nors nusikaltimas.
Lėktuvas „Airbus A320-200“ dingo iš radarų ekranų gruodžio 28-ąją, dar nepasiekęs pusiaukelės dvi valandas turėjusiame trukti skrydyje iš Indonezijos antrojo didžiausio miesto Surabajos į Singapūrą. Per tą katastrofą nei vienas iš laineryje buvusių keleivių ir įgulos narių neišsigelbėjo.
Negirdėjome jokių šūvių arba sprogimų garsų. Tuo remdamiesi, kol kas galime atmesti terorizmo galimybę
Paklaustas, ar įrašuose rasta kokių nors įrodymų, kad katastrofa gali būti susijusi su terorizmu, A.Hananto atsakė: „Ne. Nes terorizmo atveju būtų buvę kokių nors grasinimų.“
„Įrašas rodo, kad toje kritinėje padėtyje pilotas buvo susitelkęs į lėktuvo valdymą“, – pridūrė jis.
Tyrėjai sakė perklausę visą įrašą, bet kol kas tik apie pusė jo yra iššifruota ir perrašyta kaip tekstas.
„Mes negirdėjome jokių kitų asmenų, išskyrus pilotų, balsų, – sakė kitas tyrėjas Nurcahyo Utomo. – Negirdėjome jokių šūvių arba sprogimų garsų. Tuo remdamiesi, kol kas galime atmesti terorizmo galimybę.“