„AirAsia“ lėktuvo salone staigiai nukritus oro slėgiui keleivius apėmė panika

Vieno oro bendrovės „AirAsia“ reiso keleiviai pirmadienį pasakojo apie orlaivyje kilusią, paniką, kai salone staigiai sumažėjo oro slėgis, iškrito deguonies kaukės, lėktuvas pradėjo sparčiai žemėti.
„Air Asia“ lėktuve buvo kilusi panika
„Air Asia“ lėktuve buvo kilusi panika / „Twitter“ nuotr.
Temos: 2 AirAsia Lėktuvas

Malaizijoje įsikūrusi „AirAsia“ nurodė, kad 151 žmogų skraidinusiame lėktuve „Airbus A320“ įvyko „techninis sutrikimas“, o Australijos žiniasklaidos pranešimuose sakoma, kad į Indoneziją skridęs laineris, nuo skrydžio pradžios praėjus apie 25 minutėms, iš 10 km aukščio staigiai nusileido į 3 km aukštį.

Internete paskelbtuose vaizdo įrašuose matyti išsigandę keleiviai, užsidėję deguonies kaukes, girdėti garsūs pavojaus signalai, o įgulos nariai ragino žmones pasiruošti galimam smūgiui.

„Pagriebiau telefoną ir išsiunčiau SMS žinutę savo šeimai, tiesiog tikėdamasi, kad jie ją gaus“, – televizijai „Channel Nine“ sakė apsiašarojusi keleivė, vardu Leah.

„Galima sakyti, visi atsisveikinom vieni su kitais. Buvo išties baisu“, – pridūrė ji.

Dar viena atostogautoja pasakojo, kad dėl didelio išgąsčio žmonės nesuvokė, kas dedasi.

„Nežinojome, kas vyksta, nes lėktuve visi garso įrašai buvo visokiausiomis kalbomis, išskyrus anglų“, – skundėsi ji.

„AirAsia“ atsiprašė dėl keleivius išgąsdinusio nutikimo sekmadienį iš Perto į Balį skridusiame lėktuve. Pasak bendrovės, įvyko „techninis sutrikimas“, bet jokių kitų detalių nepateikė.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„AirAsia“ logotipas
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„AirAsia“ logotipas

„Keleivių ir įgulos saugumas – mūsų prioritetas, – sakoma šios pigių skrydžių bendrovės pranešime. – „AirAsia“ atsiprašo keleivių už sukeltus nepatogumus.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis