Komitetas tokią išvadą priėjo išanalizavęs juodąsias dėžes, rastas katastrofos vietoje netoli Maskvos.
„Pirminė užregistruotos informacijos analizė, tai pat analogiškų praeityje buvusių atvejų analizė leidžia spėti, kad tokios ypatingos situacijos susidarymo faktoriumi galėjo būti neteisingi duomenys apie skrydžio greitį, kas, savo ruožtu, matyt, susiję su PPD (slėgio jutiklių) apledėjimu, kai jų šildymo sistemos yra išjungtos“, – sakoma Rusijos aviacijos komiteto (MAK) pranešime, paskelbtame šios įstaigos tinklalapyje.
Pranešime dar nurodoma, kad tiriant nustatyta, jog minėtos šildymo sistemos tame lėktuve buvo išjungtos. Paprastai jos įjungiamos prieš startą.
Maršrutu Maskva–Orskas sekmadienį skridęs bendrovei „Saratov Airlines“ priklausęs „Antonov An-148“ keleivinis lėktuvas nukrito, praėjus vos kelioms minutėms nuo pakilimo iš Maskvos Domodedovo oro uosto. Visi juo skridę žmonės – 65 keleiviai ir šeši įgulos nariai – žuvo.
Naujienų agentūros Ura.ru duomenimis, oro eismo kontrolės centras po pakilimo iš lėktuvo negavo jokių nelaimę pranašaujančių signalų.
Pirmadienį Tyrimų komiteto atstovė Svetlana Petrenko atmetė versiją, kad laineris An-148 sprogo dar būdamas ore.
„Nustatyta, kad kritimo metu orlaivis buvo vientisas, nedegė; sprogimas įvyko tik lėktuvui nukritus“, – naujienų agentūrai „Interfax“ pirmadienį sakė Tyrimų komiteto atstovė Svetlana Petrenko.