Aštuonių dienų pasiplaukiojimas Viduržemio jūra aplankant Italiją, Prancūziją ir Ispaniją su nugrimzdusiu laivu siūlomas už neįtikėtiną „tik 749 JAV dolerių“ kainą (1 947 litus).
Kruizus „Costa Concordia“ amerikiečiams siūloma susiplanuoti nuo šių metų vasario 25 dienos iki pat spalio pabaigos, pranešė „New York Daily News“.
Reklaminis laiškas ragino kortelių savininkus „pasinerti į tikrus europietiškus nuotykius“. Jame buvo rašoma ir apie laivo kapitoną, įgulą.
„American Express“ atstovė spaudai Christine Elliot atsiprašė vartotojų už tokį įmonės neapsižiūrėjimą.
„Laiškai jau buvo išsiųsti, kai įvyko nelaimė. Mes atsiprašome klientų, gavusių šias skrajutes, už bet kokius dėl to patirtus nepatogumus“, – sakė ji.
Pasak atstovės spaudai, paprastai tokių reklaminių laiškų ruošimas trunka 6–8 savaites, todėl akivaizdu, kad jie buvo pagaminti gerokai anksčiau, nei įvyko nelaimė.
„American Express“ reklama/Kruizai „Costa Concordia“ tebereklamuojami. |
Primename, kad šeštadienį degalų išpumpavimo operacija ant uolų įstrigusiame Italijos kruiziniame laive „Costa Concordia“ dėl audringos jūros Toskanos pakrantėje buvo atidėta iki kitos savaitės vidurio.
Be to, šeštadienį buvo rasta 17-oji auka: moters, kuri nebuvo užsidėjusi gelbėjimo liemenės, lavoną narai aptiko užtvindytame 6-ajame denyje, nurodė civilinės saugos pareigūnai.
„Costa Concordia“ užplaukė ant uolų netoli Džiljo salos uosto, kai laivo kapitonas nukrypo nuo planuoto kurso; ant šono nuvirtusio lainerio korpusas liko riogsoti netoli kranto.
Apie 4 200 keleivių ir įgulos narių buvo chaotiškai evakuoti, nors įsakymas palikti laivą buvo paskelbtas tik laineriui smarkiai pasvirus, kai daugelio gelbėjimosi valčių buvo nebeįmanoma nuleisti ant vandens.
Apie 16 žmonių, kurie vis dar nerasti, laikomi žuvusiais.
Išgyvenusiems per laivo katastrofą žmonėms „Costa Concordia“ savininkai siūlo kompensacijas.
BBC pranešė, kad kiekvienam nukentėjusiajam žadama po 11 tūkst. eurų (daugiau nei 35 tūkst. litų).
Degalų išpumpavimas iš „Costa Concordia“ cisternų yra viena iš pagrindinių problemų. Toskanos pakrantėse aplink Džiljo salą yra didžiausias Europoje jūrinis draustinis; šio regiono nepalytėti paplūdimiai pritraukia daug turistų, nardymo mėgėjų.
Kol kas degalų nuotėkio į jūrą nepastebėta.
„Costa Concordia“ kapitonas Francesco Schettino, laikomas namų arešto sąlygomis, kaltinamas netyčiniu daugelio žmonių nužudymu, per ankstyvu pasitraukimu iš skęstančio laivo ir laivo avarijos sukėlimu, kai jis nukreipė lainerį plaukti per arti salos.
Jis pripažino nukreipęs laivą arčiau Džiljo salos, tačiau tvirtino, kad povandeninis rifas, perrėžęs „Costa Concordia“ dugną, nebuvo pažymėtas jūrlapiuose.