Analitikai įvertino, kiek teritorijos Ukrainoje iš tikrųjų užėmė rusai: „Gerokai perdeda“

Rusija smarkiai perdeda savo laimėjimus fronte Ukrainoje, teigia JAV karo tyrimų instituto (ISW) analitikai.
Karas Ukrainoje
Karas Ukrainoje / Volodymyras Zelenskis / „Telegram“

Rusijos saugumo tarybos sekretorius ir buvęs gynybos ministras Sergejus Šoigu rugpjūčio 6 d. pareiškė, kad nuo 2024 m. birželio 14 d., kai o prezidentas Vladimiras Putinas išdėstė savo reikalavimus dėl „taikos“ derybų, Rusijos kariai užėmė 420 kvadratinių kilometrų Ukrainos teritorijos.

Tačiau, kaip pažymi ISW analitikai, šie teiginiai yra gerokai perdėti.

ISW rado įrodymų, kad Rusijos pajėgos nuo birželio 14 d. užėmė maždaug 290 kvadratinių kilometrų. Birželio 18 d. naktį Rusijos pajėgos padidino puolimo intensyvumą Torecko fronte po to, kai visus 2024 metus šiame fronto ruože kovos iš esmės buvo neaktyvios.

„Nuo liepos 14 d. ISW nepastebėjo didesnių ar operatyviniu požiūriu reikšmingų Rusijos laimėjimų Torecko ar Avdijivkos fronte, nors Rusijos pajėgos nuo liepos 14 d. šiuose rajonuose ir pasiekė taktinių laimėjimų“, – pažymi analitikai.

ISW pabrėžia, kad Rusijos karinė vadovybė ne kartą pervertino Rusijos teritorinius laimėjimus Ukrainoje.

Rusijos ir Ukrainos karo veteranas, buvęs bataliono „Aidar“ kuopos vadas Jevgenijus Diky pažymėjo, kad dabar fronte visur sudėtinga, tačiau Pokrovsko kryptis yra sudėtingiausia ir grėsmingiausia.

Kaip rašo „The New York Times“, jei Rusijos kariams pavyks užimti ilgalaikius gynybinius bastionus Torecko rajone, jie galės iš kitos pusės žengti link Kostiantynivkos – Ukrainos ginkluotųjų pajėgų logistinės atramos rytuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis