„Kranas lieka ant denio. Jo nelies, kol vyksta tyrimo veiksmai“, – pažymėjo jis.
Be to, atstovas pridūrė, kad dar reikia sugalvoti būdą, kaip pakelti 70 tonų kraną, kad nebūtų padaryta daugiau žalos.
Anksti antradienį, mėginant išplukdyti lėktuvnešį iš plaukiojančio doko ir perkelti į kitą remonto įmonę tame pačiame uoste, dėl kol kas nežinomų priežasčių įvyko avarija, kurios metu milžiniškas 80 tūkst. tonų keliamosios galios dokas nuskendo. Be to, nuvirto abu doko kranai, o vienas iš jų užgriuvo ant lėktuvnešio denio, pramušė jo borte 4x5 metrų skylę ir liko įstrigęs.
Per šį incidentą keturi darbininkai įkrito į vandenį ir smarkiai sušalo, o vienas jų taip pat patyrė sunkią pilvo traumą ir tebėra gydomas ligoninėje.
Dar vienas darbininkas dingo ir iki šiol nėra rastas.
Rusijos jungtinės laivų statybos korporacijos (OSK) vadovybė teigia, kad ši avarija nepaveiks „Admiral Kuznecov“ remonto darbų kalendoriaus. Į aktyviąją tarnybą laivas turėtų grįžti 2021 metais.
Vis dėlto neaišku, kaip bus atliekami suplanuoti tolesni darbai, susiję su lėktuvnešio korpuso povandenine dalimi, netekus vieno didžiausių pasaulyje plaukiojančių dokų.
OSK vadovas Aleksejus Rachmanovas teigė, kad pagal dabartinį planą lėktuvnešiui doko prireiks 2019 metų birželį.
Anksčiau vienas su padėtimi susipažinęs šaltinis sakė „Interfax“, kad Rusija turi dar vieną plaukiojantį doką, pajėgų priimti tokius didelius laivus kaip „Admiral Kuznecov“, bet jis šiuo metu yra Tolimųjų Rytų uoste Novorosijske.
„Admiral Kuznecov“, nuleistą į vandenį 1985 metais, pastaruoju metu buvo ištikusi virtinė techninių problemų. Prieš dvejus metus jis buvo pastebėtas leidžiantis tirštus juodus dūmus, kai plaukė per Lamanšo sąsiaurį.
Vienintelis Rusijos turimas lėktuvnešis pernai vasarį grįžo į savo bazę Severomorsko uoste po misijos Viduržemio jūroje, kur jo aviacijos grupė vykdė bombardavimus ir kitas užduotis pilietinio karo apimtoje Sirijoje, remdamas Maskvos sąjungininko prezidento Basharo al Assado pajėgas. Per tą misiją jis prarado du savo lėktuvus.