Tačiau gelbėjimo operacija buvo tęsiama. Šeštadienį rasta 17-oji auka: moters, kuri nebuvo užsidėjusi gelbėjimo liemenės, lavoną narai aptiko užtvindytame 6-ajame denyje, nurodė civilinės saugos pareigūnai.
„Costa Concordia“ užplaukė ant uolų netoli Džilijo salos uosto, kai laivo kapitonas nukrypo nuo planuoto kurso. Ant šono nuvirtusio lainerio korpusas liko riogsoti netoli kranto.
Apie 4 200 keleivių ir įgulos narių buvo chaotiškai evakuoti, nors įsakymas palikti laivą buvo paskelbtas tik laineriui smarkiai pasvirus, kai daugelio gelbėjimosi valčių buvo nebeįmanoma nuleisti ant vandens.
Apie 16 žmonių, kurie vis dar nerasti, laikomi žuvusiais. Šeštadienį rastas moters lavonas dar neatpažintas.
Degalų išpumpavimas iš „Costa Concordia“ cisternų yra viena iš pagrindinių problemų. Toskanos pakrantėse aplink Džilijo salą yra didžiausias Europoje jūrinis draustinis. Šio regiono nepalytėti paplūdimiai pritraukia daug turistų, nardymo mėgėjų.
Kol kas degalų nuotėkio į jūrą nepastebėta.
„Costa Concordia“ kapitonas Francesco Schettino, laikomas namų arešto sąlygomis, kaltinamas netyčiniu daugelio žmonių nužudymu, per ankstyvu pasitraukimu iš skęstančio laivo ir laivo avarijos sukėlimo, kai jis nukreipė lainerį plaukti per arti salos.
Jis pripažino nukreipęs laivą arčiau Džilijo salos, tačiau tvirtino, kad povandeninis rifas, perrėžęs „Costa Concordia“ dugną, nebuvo pažymėtas jūrlapiuose.