Armėnijos premjero N.Pašiniano planas: armėniškas konjakas liks tik prisiminimuose

Armėnijos ministras pirmininkas Nikolas Pašinianas pareiškė, kad reikėtų atsisakyti pavadinimo „armėniškas konjakas“ ir šalyje gaminamą stiprų alkoholinį gėrimą vadinti brendžiu.
Nikolas Pašinianas
Nikolas Pašinianas / Imago / Scanpix nuotr.

Kalbėdamas vyriausybės posėdyje, rašo „The Armenian Time“, N.Pašinianas priminė, kad konjakas, kaip ir šampanas, iš pradžių buvo regiono, o ne gėrimo pavadinimas.

„Mes išėjome iš „sovietinio šampano“ vartojimo kultūros, – sakė Armėnijos ministras pirmininkas. – Tačiau šampanas nėra putojantis vynas, o putojantis vynas, gaminamas iš Šampanės regione auginamų vynuogių. Lygiai taip pat ir konjakas yra brendis, gaminamas iš Konjako regione išaugintų vynuogių.“

„Pasisavinti svetimą nematerialiąją vertę yra negarbinga“, – sakė N.Pašinianas, pažymėdamas, kad ginčai dėl pavadinimo, be kita ko, trukdo šalies ekonomikos plėtrai.

Garsiausias armėniškas brendis „Ararat“ gaminamas Jerevano brendžio gamykloje. Ji priklauso „Pernod Ricard“, kuriai taip pat priklauso viskis „Chivas Regal“, „Jameson“, „Ballantineʼs“, degtinė „Absolut“, romas „Havana Club“ ir kt. Prieš Rusijos kariuomenei įsiveržiant į Ukrainą, pagrindinė „Ararat“ rinka buvo Rusija. Dėl karo „Pernod Ricard“, kaip ir daugelis kitų didelių tarptautinių bendrovių, pasitraukė iš Rusijos rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis