Iššifravus turimus duomenis paaiškėjo, kad po lainerio pakilimo, jam esant daugiau negu 10 km aukštyje ir skrendant 175 metrų per sekundę greičiu, jis staiga pradėjo žemėti 100 metrų per minutę greičiu.
Praėjus sekundei, kritimo greitis pasiekė kilometrą per minutę, o 4 val.13 min. 16 sek. vietos laiku kritimas paspartėjo iki 1,7 km per minutę, o dar vėliau išaugo iki 2 km per minutę kritimo greičio.
Kol kas nėra aišku, kodėl po kelių sekundžių (4 val. 13 min. 19 sek.) lainerio kritimas sulėtėjo, o 4 val. 13 min. 22 sek. lėktuvas vėl smarkiai nėrė žemyn. Paskutinis signalas iš lėktuvo buvo gautas 4 val. 13 min. 31 sek.
Šaltinių teigimu, iš juodojoje dėžėje užfiksuotų įgulos pokalbių akivaizdu, kad pilotai net nenujautė artėjančios katastrofos ir nesikalbėjo apie kažkokias technines problemas.