1976 metais Jugoslavijoje pastatytas laivas nuo vilkiko atitrūko ties Kanada, įgulos jame nebuvo. Kanados žiniasklaida pranešė, kad laivas nešamas Airijos link.
Nedidelis laivas registruotas Rusijoje ir pavadintas žymios Rusijos teatro ir kino aktorės garbei. Tai vienas iš aštuonių 1974–1977 metais pastatytų tokių laivų. Maždaug 100 metrų laivu anksčiau į keliones leisdavosi apie 200 keleivių.
Nuo 1996 metų laivas priklausė „Lyubov Orlova Shipping Company“, kuri veikė Novosibirske, laivą operavo įvairios užsakomųjų pervežimų bendrovės.
Nuo 2010 metų laivas su visa įgula įstrigo Niufaudlendo saloje, kuri yra prie rytinių Kanados krantų. Kompanija neturėjo pinigų atsiskaityti su įgulos nariais ir jiems prasiskolino 400 tūkstančių dolerių. Bendrovė nerodė jokio intereso pagelbėti nei įgulai, nei pasirūpinti laivu. Kanados atstovams padėjus įgulai, ši buvo išskraidinta atgal į Maskvą.
Pastaruoju metu, kuomet savininką prispaudė nepriteklius, laivu naudojosi bendrovė „Kruizų ekspedicijos Šiaurėje“ („Cruise North Expeditions“). Laivu buvo vykdomos kelionės Arktimi. Rusai kanadiečiams buvo gerokai prasiskolinę. Laivu pasinaudojusi bendrovė „Cruise North Expeditions“ iš susikaupusių 750 tūkst. dolerių padengė 250 tūkst. skolų.
Pastaruoju metu laivas buvo itin prastos būklės, metalo laužo supirkėjai įvertino, kad už jį būtų galima gauti 275 tūkst. dolerių. Savininkas nusprendė jo atsisakyti. Jį įsigijo Karibuose veikianti bendrovė, siejama su Iranu. 4 251 tonos laivas „Lyubov Orlova“ iš Kanados turėjo išvykti kovą, tačiau jame netikėtai kilo gaisras. Galiausiai sausio 23-iąją laivas vilkiku „Charlene Hunt“ išvilktas iš uosto, tačiau kitą dieną atitrūko. Jūra tuo metu buvo audringa, bangos siekė kelis metrus, talžė stiprus vėjas. Pastangos gelbėti jį pasirodė bevaisės. Vilkikas grįžo į uostą, o kruizinis laivas liko Atlanto vandenyne. Kadangi laivas buvo tarptautiniuose vandenyse, o ne Kanados teritorijoje, šalis nusprendė, kad jį gelbėti yra savininko atsakomybė.
Kas atsakingas už besiblaškantį laivą ir koks likimas jo laukia, kol kas neaišku.
Nekontroliuojamo laivo baiminosi naftos platformų operatoriai, tačiau įsitikinus, kad jis praplaukė ir grėsmės nebekelia, niekas veiksmų nebesiėmė. Kanada neturi jokio intereso jį vėl sugrąžinti į uostą.
Laivo padėtis stebima, kad jis nesukeltų problemų tarptautinei laivybai.