Tuo metu ši šeimai priklausanti įmonė savo vidaus rinkoje susidūrė su didele konkurencija dėl pigių užsienyje pagamintų čiužinių. Kinija, turinti 1,4 milijardo vartotojų ir augančią vidurinę klasę, mėgstančią aukščiausios kokybės prekių ženklus, atrodė gera vieta plėtrai.
Toks pasirinkimas pasiteisino.
Pirmąją parduotuvę Kinijoje kompanija atidarė 2013 metais. Iki koronaviruso pandemijos pardavimai šalyje kasmet augo daugiau nei 30 procentų. Šiuo metu Kinijoje yra 50 „A.H. Beard“ parduotuvių, be to, planuojama atidaryti dar 50.
Tačiau kaip ir dauguma Kinijoje šiuo metu veikiančių užsienio kompanijų, „A.H. Beard“ ėmė atidžiau svarstyti savo strategiją.
Griežta Pekino politika COVID-19 atnešė verslui didelių nuostolių. Bendrovės eksportas į Kiniją nebeauga.
Šį mėnesį Kinijos pareigūnai paskelbė, kad ekonomika augo lėčiausiu tempu nuo pirmųjų pandemijos dienų. Nedarbas didelis, būsto rinka išgyvena krizę, o nervingi vartotojai, gyvenantys su nuolatine uždarymo ir masinio testavimo grėsme, neišlaidauja.