Australijoje piranijos bus sekamos elektroniniais implantais, o informacija platinama per „Twitter“

Pastaruoju metu įvairiose pasaulio šalyse padažnėjo piranijų išpuolių. Australijoje tokių nelaimių po kelias nutinka kasmet, tad čia imtasi kurti perspėjimo apie šių plėšrūnių atakas sistemą. Žinutes žmonės gauna per socialinį tinklą „Twitter“, rašo wyborcza.pl.
Mokslininkai teigia, kad piranijos atakuoja tik tada, kai joms neišvengiamai tenka gintis.
Piranijos / Wikimedia.org nuotr.

Junkitės prie Žūklės laimikio grupės tinkle „Facebook“.

Tokiose šalyse kaip Lietuva piranijų atakos labiau žinomos iš siaubo filmų. Bet visame pasaulyje kasmet užfiksuojama bent po kelis įvykius, kai piranijos užpuola žmones.

Daugiausia tokių atvejų pasitaiko Australijoje. Per pastaruosius dvejus metus piranijų aukomis tapo jau 6 žmonės. Atrodytų, tai nėra daug, nes net nuo šunų įkandimų kasmet miršta daugiau žmonių, bet po kiekvienos piranijų atakos kyla visuomenės nepasitenkinimas, kodėl nesukuriama apie šių plėšrūnių artėjimą perspėjanti sistema.

Piranijos nuolat migruoja, todėl siūlymas šaudymu jas baidyti neduotų norimo rezultato. Australų mokslininkai daugiau nei 300 piranijų jau implantavo specialius elektroninius įrenginius, kurie siunčia signalus, jeigu piranija priplaukia arčiau nei pusė mylios iki kranto. Žinutė automatiškai publikuojama „Twitter“.

Panašų planą turi ir Pietų Afrikos Respublika, tiesa, čia piranijų judėjimą stebi savanoriai, naujienos taip pat skelbiamos socialiniame tinkle.

Vis dėlto specialistai įspėja, kad tokios perspėjimo sistemos gali kurti netikrą saugumo jausmą besimaudantiems, kadangi informacijos stoka „Twitter“ tinkle nereiškia, kad arti nėra piranijų. Tačiau jie sutinka, kad toks būdas įspėti apie pavojų yra geriau, negu jokio.

Pastarosiomis savaitėmis Argentinoje užfiksuotos net kelios piranijų atakos, per kurias nukentėjo žmonės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis